Teraz jest Pt mar 29, 2024 12:05 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 9   [ Posty: 125 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N cze 12, 2011 8:05 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
rrolek napisał(a):
Prościej chyba dotoczyć tulejkę i dołożyć simering.
Prędkościomierz? I tak linka zatrze się i ukręci (no chyba że po suchym śmigany tylko sprzęcik

Jasne, że prościej. Całe kombinowanie odbyło się tylko po to, żeby ten licznik jednak
działał (mam wersję S). Dziwnie się jeździło z linką podwiązaną drutem do lagi :D

mm1234 - widziałem patenty z zastosowaniem nawet zwykłego
licznika rowerowego (nie wiem jak trwałe, mogę odesłać do właściciela).
Są też niezłe liczniki marki Vapor, ale to już większy koszt.

Przy okazji - orientuje się ktoś, dlaczego mimo właściwej ilości oleju
na bagnecie jest go ciągle za mało (sprawdzam po przepisowych 3 min.
grzania i 3-ch odczekania)? Kilka niepotrzebnych dolewek spowodowało,
że mam simmeringi do wymiany :)


Ostatnio edytowano N lip 10, 2011 7:54 am przez sowizdrzal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N cze 12, 2011 9:02 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am
Posty: 80
Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
Cytuj:
mm1234 - widziałem patenty z zastosowaniem nawet zwykłego
licznika rowerowego (nie wiem jak trwałe, mogę odesłać do właściciela).
Są też niezłe liczniki marki Vapor, ale to już większy koszt.


przerabiałem to w crmie i jestem raczej przeciwnikiem....zawsze są kosmiczne kombinacje z montażem czujnika i magnesu bo muszą być bardzo blisko siebie i pod odpowiednim kątem, 2 razy zgubilem magnesik ze szprych bo szprycha motocyklowa jest za gruba żeby fabryczny uchwyt pasował i ogólnie jestem raczej na nie :D jest ślimak wypada go wykorzystać.....jak uda mi się za normalną kasę kupić licznik od S (100-150 zł max) to zainstaluje taki sobie :D raz poszedł na allegro za 113 ale przeoczyłem koniec aukcji :( z tego co sie orientuje koła ślimaki i linki są identyczne, tylko że E ma licznik km a S-ka wypaśny komputerek :D

njabardziej ZA byłbym gdyby pasował jakiś licznik od małego taniego dual sporta np od dt80 bo łatwo dostać i najbardziej mi sie podoba wizualnie i ma wszystko co potrzebuje (km, km dzienne i prędkość mnie do 120 raczej styknie mam seryjne przełożenie w E, ponad 130 chyba nie poleci, zresztą i tak rzadko latam szybciej niż 80 :D ) no ale szkoda mi w ciemno kupować bo to nie jest chodliwy towar i jak będzie kosmicznie przekłamywał to raczej tego nie sprzedam i kasa wywalona w błoto stąd pytam :D

Cytuj:
Przy okazji - orientuje się ktoś, dlaczego mimo właściwej ilości oleju
na bagnecie jest go ciągle za mało (sprawdzam po przepisowych 3 min.
grzania i 3-ch odczekania)? Kilka niepotrzebnych dolewek spowodowało,
że mam simmeringi do wymiany :)


ja sprawdzam w E trochę innaczej.....nie czekam 3min tylko odrazu po 3min pracy na jałowych sprawdzam....i trochę musze dolewać co wypad ale mój ma bardzo trudne życie co chwila leży i kolega mi tłumaczył że od gleb, olej ucieka przez odmę i nic dziwnego że musze dolewać jak co chwila leżę albo ściągam go na boku z podjazdu :D narazie są to śmieszne ilości typu 10-20ml co 2 dniowe ostre pałowanie więc raczej się tym nie martwię......


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N cze 12, 2011 9:54 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn lis 22, 2010 7:39 pm
Posty: 161
[ img ]


Z sobotniego wypadu.
3xDRZ 400E
Zdjęcie pod tytułem kochanie zaraz wracam :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N cze 12, 2011 9:55 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Ja od nowości jeżdżę z najtańszą rowerową Sigmą. Fakt, czujnik i mocowanie magnesu self made (oryginalne to lipa) i czasami gdzieś po stykach głupieje. Generalnie polecam, tanie i w miarę niezawodne.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt cze 14, 2011 2:09 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
mm1234 napisał(a):
njabardziej ZA byłbym gdyby pasował jakiś licznik od małego taniego dual sporta np od dt80 bo łatwo dostać i najbardziej mi sie podoba wizualnie i ma wszystko co potrzebuje (km, km dzienne i prędkość mnie do 120 raczej styknie mam seryjne przełożenie w E, ponad 130 chyba nie poleci, zresztą i tak rzadko latam szybciej niż 80 :D ) no ale szkoda mi w ciemno kupować bo to nie jest chodliwy towar i jak będzie kosmicznie przekłamywał


Licznik zlicza obroty koła więc jeśli będzie od sprzęta z przodem 21'',
to powinno chodzić, bo obwód koła się zgadza. Różnica może natomiast być
na przekładni ślimaka i na drugiej, już w samym liczniku. Tu mogą dziać się cuda :)

Mój oryginalny licznik od S też przekłamuje min. 10%, sprawdzałem z GPSem.
Ale to raczej wina poślizgu koła, podobnie jest w autach. Następnym razem
nie będę się bawił, tylko założę rowerowy (albo vapor, jak kaska pozwoli).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 9:27 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
PYTANIE
Jest zbiornik Clark, kranik paliwa jest niżej niż rurka w gaźniku.
Z dostarczaniem paliwa raczej nie będzie problemu, ale kwestia wężyka:
1. standardowy jest za krótki
2. samochodowa 8-ka nie wygina się aż tak bardzo (jest za sztywna)
3. Może igielitowy (lekka obawa o wytrzymałość i temperaturę od silnika)
4. Krótszy kranik (ostateczność, i tak już zdjąłem centymetrowy dystans)?
Jak poradziliście sobie w podobnej sytuacji??
[ img ]

Możliwa odpowiedź jest tutaj, ale nie widzę dokładnie co on ma na tej rurce:
http://www.touringted.com/_gallery_/mai ... temId=2411

grzybek napisał(a):
Kolego mógł byś wrzucić wymiary tych osłon na chłodnicę ??
i jakieś dokładne zdjęcia przed za instalowaniem na moto ?


grzybek przepraszam za zapominalstwo, może się jeszcze przyda:
[ img ]
[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 10:42 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pn lis 22, 2010 7:39 pm
Posty: 161
Co do wężyka to znajomi zakładali od hydrauliki siłowej olejoodporny wężyk. Między tym jeszcze dodali filtr paliwa (mały plastikowy) i to raczej jest na tym zdjęciu z pod linku. O temperaturę to bym się nie martwił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 8:48 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am
Posty: 80
Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us

licznik od dt 80 zamontowany prowizorycznie do testów :D do 50km/h pokazuje ok, wyżej nie testowałem bo nie miałem punktu odniesienia do wyższych prędkości (do 50km/h służył mi kumpel na moim skuterku , a skuterek szybciej nie pojedzie :D

mocowanie linki jest identyczne pasuje bez problemów.........licznik od dt 80 jest wyskalowany do 140km/h(dla E na 14/47 spokojnie starczy) ma przebieg całkowity, dzienny do 1000km zerowany, no i prędkość i podświetlenie żaróweczką.......

dt 125 ma identyczny.....teraz poluje na sam licznik wtedy bedę kombinował z normalnym mocowaniem bo ten musiałem oddać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Pt cze 17, 2011 9:15 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So kwi 23, 2011 9:49 pm
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Panowie, jak chcecie do DRZ montować liczniki to nie bierzcie z przebiegiem większym niż 30-40 tyś. Przy 50 tyś pojawiają się problemy z małym licznikiem a jeszcze jak był cofany... Najlepszy będzie licznik od dt 125 - można wyrwać młodsze roczniki z mniejszymi przebiegami. Mniejsze prawdopodobieństwo że coś siądzie. Co do przekłamywania... jak nie rozbierany to wskazuje idealnie. U mnie pokazuje równo z GPS.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: So cze 18, 2011 8:02 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am
Posty: 80
Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
Cytuj:
Mniejsze prawdopodobieństwo że coś siądzie. Co do przekłamywania... jak nie rozbierany to wskazuje idealnie. U mnie pokazuje równo z GPS.


w dt pokazuje idealnie to też wiem ale chodzi o to o czym pisze sowizdrzal że może sie różnić przekładnia w ślimaku....

kiedyś zakładałem licznik od xt 600 do bodajrze mtxa 80 to zawyżał o 30km/h (jak jechałem 50 to było na liczniku 80 :D ) włąsnie przez różnicę w przekładni ślimaka.......w drz testowałem licznik od dt do 50km/h i było ok.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz cze 23, 2011 6:17 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
sowizdrzal napisał(a):
PYTANIE
Jest zbiornik Clark, kranik paliwa jest niżej niż rurka w gaźniku.
Z dostarczaniem paliwa raczej nie będzie problemu, ale kwestia wężyka:
1. standardowy jest za krótki
2. samochodowa 8-ka nie wygina się aż tak bardzo (jest za sztywna)
3. Może igielitowy (lekka obawa o wytrzymałość i temperaturę od silnika)
4. Krótszy kranik (ostateczność, i tak już zdjąłem centymetrowy dystans)?
Jak poradziliście sobie w podobnej sytuacji??

Pomógł wężyk od hydrauliki siłowej o średnicy wewnętrznej 7.5mm (12pln/m brutto).
,,Ósemka'' też by pasowała, ale ma dużo grubszą ściankę i nie zgina się tak dobrze.
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N cze 26, 2011 9:40 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Cz lut 05, 2009 11:02 am
Posty: 124
szukam osłon chłodnic do dr-z , gdzies dzwoni coś brzęczy, ale nigdzie nie ma i można dostać, może ktoś pomóc, bowiem moje chłodnice dostały po dupie..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 10:16 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
kalina napisał(a):
szukam osłon chłodnic do dr-z , gdzies dzwoni coś brzęczy, ale nigdzie nie ma i można dostać, może ktoś pomóc, bowiem moje chłodnice dostały po dupie..


Ja swoje (kilka postów wyżej) kupiłem przez e-bay:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... &viewitem=
(przesylka do Polski tylko 13 $).
Innych możesz szukac na www.thumpertalk.com, są inne i trochę droższe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt cze 28, 2011 7:57 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Tyle, że jak chłodnice sfatygowane, to nie koniecznie dadzą się w osłony wpasować.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz lip 07, 2011 8:07 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn lis 22, 2010 7:39 pm
Posty: 161
Wiecie może jakie są łożyska w wahaczu drz?. Planuję wymianę ponieważ wahacz ma luzy na boki. Ewentualnie jakie uszczelniacze tam się znajdują. Nie mogę nic nigdzie znaleźć.
http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... topic=7665
tu jest trochę opisane, ale mało konkretów. Co jeszcze będzie jeszcze potrzebne, aby ten temat ogarnąć i pozbyć się luzu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 7 z 9   [ Posty: 125 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL