Teraz jest Pt kwi 26, 2024 2:58 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 9   [ Posty: 125 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 8:54 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Skromny ale gustowny :wink:
Ale te przełożenie 13/50 to tylko do trialu chyba. Z takim zakresem obrotów użytkowych i elastycznością silnika (no w sumie nie wiem jak tu zadziała wydech)?

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 8:59 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N sty 25, 2009 9:58 pm
Posty: 635
Lokalizacja: Stevenage/Wroclaw
Znalazlem jeszcze cos takiego - moze sie Wam przydac (j. angielski)

http://www.4strokes.com/tech/suzuki/drz400su.asp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 9:17 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm
Posty: 744
Lokalizacja: Tarnow
Przełożenie nie zostało wyssane z palca tylko cokolwiek przemyślane, tak jak pisałem koło tył jest 19" a nie 18" jak seryjnie co dodatkowo przy innej od oryginału wysokości opony daje sporo większy promień koła. Wymusza to więc dobranie trochę innego przełożenia niż zwykle w DRZ. Zostało już sprawdzone na drodze, na tym wydechu i moich nastawach gaźnika prędkość max około 130 (porównane do motocykla jadącego obok), ale kopa ma niezłego na 5 biegu koło jest możliwe z gazu :twisted: troszkę go trzeba tylko szarpnąć za kierownice.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 10:17 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm
Posty: 443
Lokalizacja: Kraków
kupa dobrej roboty !!!


Ostatnio edytowano Wt mar 01, 2011 7:30 pm przez paro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 11:20 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lip 12, 2009 4:52 pm
Posty: 494
Lokalizacja: Warszawa
klos242 napisał(a):
Przełożenie nie zostało wyssane z palca tylko cokolwiek przemyślane, tak jak pisałem koło tył jest 19" a nie 18" jak seryjnie co dodatkowo przy innej od oryginału wysokości opony daje sporo większy promień koła.

A koło od jakiego moto? Jakieś modyfikacje były konieczne?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 12:14 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm
Posty: 744
Lokalizacja: Tarnow
Felga 19" Excel, szprychy pod 19", piasta DRZ, wystarczy przeszprychowac.
paro fajny masz zbiornik :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 12:41 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So paź 06, 2007 7:53 pm
Posty: 443
Lokalizacja: Kraków
klos242 napisał(a):
paro fajny masz zbiornik :!:

zbiornik fajny ale cena chora.no ale 2 tankowania dziennie wymagają już sporej trasy w terenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 7:04 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N sty 11, 2009 10:34 pm
Posty: 148
Lokalizacja: Olsztyn
No widać trochę pracy, fajnie że robota ze smakiem i indywidualna. Świetne wyczucie jeśli chodzi o kierownice i zdjęcie nie potrzebnych elementów, to tego porządna płyta pod silnik i moto gotowe do zabawy. :P

aż miło popatrzeć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 8:40 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Proponował bym jeszcze osłony kierownicy z szyną (te gną się przy upadku, no chyba że masz fachowe klamki lub poluzowane obejmy).
Podegnij też boki tablicy. W takiej formie może się zdarzyć, że będzie ci chciała obciąć klejnoty.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 8:54 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am
Posty: 897
Lokalizacja: Wrocław
sztuka całkiem całkiem, nieźle wypieszczona ;)

Zastanawiam się tylko jak się to ma to takiego zestawu jak ja mam:
org koła ale przełożenie 14/50 (w org było 14 na 47)

Może kiedyś będzie okazja porównać


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 9:04 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm
Posty: 744
Lokalizacja: Tarnow
rrolek napisał(a):
Witam

Proponował bym jeszcze osłony kierownicy z szyną (te gną się przy upadku, no chyba że masz fachowe klamki lub poluzowane obejmy).
Podegnij też boki tablicy. W takiej formie może się zdarzyć, że będzie ci chciała obciąć klejnoty.

Pozdr
rr

Akurat ten model handbarów co mam lubię bo fajnie się odkształcają w razie wywrotki, następnie wracają z powrotem. Nieźle siedzą na kierownicy fat bar (na zwykłej przez tulejki już nie tak dobrze), nie czynią zniszczeń osprzętu, są ładne i dość grube, a tablicę zawsze mogę podgiąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt mar 01, 2011 9:15 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Przełożenie to chyba kwestia stylu jazdy. Ja na LC4 i potem EXC przywykłem do chodzenia dołem-środkiem. Fabryczna DRZeta nie chciała. Dałem dynojety i tłumik X3 i już było na tyle dobrze że jeżdżę 15/47. Z ta krótką jedynką w skrzyni nie ma konieczności "przeslizgiwania" się półsprzegłem, na łatwiejszych odcinkach silnik się nie meczy, na wszelkich trudniejszych podjazdach które wymagają szybkości ta dłuższa dwójka i trójka wręcz IMO pomaga. Fakt jadąc "niżej" na koło motocykla z gazu nie poderwiesz. Ale generalnie i w górach i po piaseczku daje radę.
Obecnie w związku z ubytkiem zębów założyłem zdawczą 14z. I jakoś gorzej mi się lata. Przy podobnych prędkościach kręcę wyżej co na śniegu, lodzie i zbetonowanej ziemi trakcji nie poprawia. Przyjdzie wiosna będzie pewnie lepiej.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt kwi 12, 2011 12:53 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
Żeby nie zakładać noweo tematu: zbiornik 15l do DRZ 400 S -
taki:
[ img ]

czy taki:
[ img ]
??

Pierwszy chroni chłodnicę, zdaje się, ale mam wzmocnienia aluminiowe,
w drugim to już przy glebie lepiej przebić owiewkę, niż zbiornik :)
Co ze środkiem ciężkości? Ustawieniem kolan przy jeździe?
Ceny w przybliżeniu podobne.... Dzięki za każdą uwagę :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Śr kwi 13, 2011 7:20 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): Wt wrz 15, 2009 9:06 pm
Posty: 90
Lokalizacja: Trzebnica
Ten pierwszy zbiornik to safari 28l. Benzyna nisko, oslona dla kolan dobra i dodatkowo osłona chłodnic. Trzeba się przyzwyczaić do niego, ale jest bardzo uniwersalny. W naszym domu pełni rolę cysterny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Śr kwi 13, 2011 7:32 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
gooneybird napisał(a):
Ten pierwszy zbiornik to safari 28l. Benzyna nisko, oslona dla kolan dobra i dodatkowo osłona chłodnic.


Ten pierwszy zbiornik to IMS, przynajmniej wg justgastanks.com
(zdjęcia tych Safari też tam są). Idzie mi o to, czy wzmocnione chłodnice
nie przedziurawią tych ,,skrzydeł'' przy glebie i co ewentualnie tracę kupując
zbiornik Clarka, do którego owiewki trzeba dokręcić :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 4 z 9   [ Posty: 125 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL