Teraz jest Cz mar 28, 2024 12:37 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 125 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz lip 07, 2011 9:37 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Wt sty 12, 2010 6:03 pm
Posty: 142
Lokalizacja: Bolesławiec dolnyśląsk
Kup sobie zestaw firmy "All Balls" , masz tam w zestawie łożyska , tulejki , uszczelniacze . Montujesz i masz z głowy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N lip 10, 2011 1:17 am 
Zadomowiony

Dołączył(a): So lut 12, 2011 1:29 am
Posty: 80
Lokalizacja: Zduńska Wola łódzkie
drz w kicie homlogacyjnym własnej roboty :D

[ img ]

Uploaded with ImageShack.us
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us
[ img ]

Uploaded with ImageShack.us

lampa przód polisport h4 (ok 200 zł )
licznik dt 125 (ok 50 zł używka )
migacze najtańsze z allegro (5 zł sztuka)
wyłącznik zespolony na kiere od hondy mtx 80c (miałem )
lampa tył mz etz 250 (40 zł nowa )
klakson używka 10 zł
przerywacz migaczy od chińskiego skutera (15 zł nowy )

kilometr kabli, tona opasek, koszulki termokurczliwej, złaczek i zacisków.....
ogólnie to:
-lampa tylnia wygląda beznadziejnie-wiem ale chciałem normalną homologowaną lampę na zwykłe żarówki żadnych ledowych wynalazków, których policja lubi sie przyczepić i diagności....będe myślał ją wymienić na coś prostokąnego od enduro....
-blacha za bardzo pod kątem -wiem brakło czasu na zrobienie stelarza pogoda nagliła :P
-jak włącze światła mijania to gaśnie żarówka od pozycyjnych....nie wiem czy tak ma być w motocyklu, w moim skuterku tak nie jest żarówka od pozycyjnych świeci przy właczonych mijania tutaj nie mogłem znaleźć kombinacji kabli żeby tak było.....
-wyłacznik stopu w E jest tylko przy dźwigni tylniego hamulca-z przodu będe musiał pokombinować....
-licznik od dt jest ..., dobrze pokazuje prędkość pasuje linka, ma przebieg zerowany do 999km, prędkość do 140 km/h, przebieg niezerowany do 99 999km, podświetlenie i jest dosyć mały i łatwodostępny :D
-co do lampy przód nie miałem jeszcze przyjemnosci wracać w nocy więc nie wiem co i jak mam dziwne wrażenie że świeci w błotnik, i będzie trzeba kombinować....

ogólnie daje komfort psychiczny przy podróży po asfalcie a czasem trzeba kawałek przelecieć :D w sumie dziś na 170km miałem 30km czarnego no ale różnie bywa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Wt lip 12, 2011 8:16 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pt cze 24, 2011 4:32 am
Posty: 19
Lokalizacja: Vancouver
Zgrabnie to zrobiles. Wyglada lekko i chyba zywotne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Śr lip 20, 2011 8:11 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Wt lut 03, 2009 3:25 pm
Posty: 48
Lokalizacja: Trójmiasto
Mam pytanie o osłony chłodnic i blachę pod silnik do S-ki.
Czy ktoś robi to w Polsce? Czy tylko pozostaje ebay i ściąganie firmowych z zagranicy?
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o ewentualnych rodzimych produktach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz lip 21, 2011 7:38 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Cz lut 05, 2009 11:02 am
Posty: 124
zamówiłem z linka od kolegi przyszłło w 1,5 tyg z izraela, jak wróce z wojaży to zakładam - cio9ś mi śrubek za mało na oko ale mam wiare ze bedzie pasowało


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz lip 21, 2011 9:10 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So kwi 19, 2008 10:05 pm
Posty: 509
Lokalizacja: Wrocław/Dobczyce/Brzączowice
kiub napisał(a):
Mam pytanie o osłony chłodnic i blachę pod silnik do S-ki.
Czy ktoś robi to w Polsce? Czy tylko pozostaje ebay i ściąganie firmowych z zagranicy?
Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o ewentualnych rodzimych produktach.



hej,mi Dziewucha z us&a wiozla DEVOLE . W polsce niestety nie trafilem na oslony. Ale szukaj po alegro,czasem cos sie trafia. Ewentualnie wez oryginaly i probuj motac u "rzemieslnikow" - marne szanse. Malo kto alu spawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz wrz 08, 2011 7:58 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
Prośba do kolegów :idea: z doświadczeniem :idea: o konstruktywne podpowiedzi, bo mam
DWA PYTANIA o przednie HAMULCE w DRZ:
1. Przewód w oplocie stalowym, NA PEWNO, ale który: HEL :?: GOODRIDGE :?: TRW-Lucas :?: inne :?:
2. Czy warto zakupić powiększoną tarczę np. 270 mm i adapter do zacisku, np. http://allegro.pl/tarcza-hamulcowa-wave ... 69375.html
lub http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-DRZ-40 ... 3f0d9edcbd (pomijając chore ceny z wymienionych przykładów) :?:

Chodzi oczywiście o większą siłę hamowania i lepszą dozowalność, czyli wiadomo o co. 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz wrz 08, 2011 7:28 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So kwi 19, 2008 10:05 pm
Posty: 509
Lokalizacja: Wrocław/Dobczyce/Brzączowice
ja ciskam drz S i zwykla tarcza i zwykly kabel mi w zupelnosci wystarcza...Podkreslam mi wystarcza...choc w celach zwiekszenia lansu oplot bym zalozyl.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz wrz 08, 2011 7:48 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Dobre Michur, dobre. To chiba jaki pozłacany, taki łod Harego :lol: :lol:

A na serio. Ja założyłem Hell-a (czrnego, żeby nie rzucał się w oczy)
I tu uwaga: po pierwsze primo Hell ma gotowca do DRZ, tyle że do SM, do E mimo podniesienia kierownicy o 6 cm zbyt długi, dwa to marna jakość koszulki na oplocie - po prostu żenada.
Dozowalność lepsza, skok klamki zmalał. Skuteczność? Standardowa tarcza w offie wystarczająca. Prawie na każdym podłożu można spowodować uślizg koła nawet przy hamowaniu w jeździe na wprost. Niemniej do dozowalności i skuteczności Brembo dalekooooo.......

Uważam, że fabryczny tył w DRZ też jest do dupy. Trudno dozowalny i generalnie słaby. Może to kwestia materiału tarczy bo klocki stosowałem różniste. Skąd ten pomysł? Ano po pogięciu na jakimś pniaku przedniej tarczy, stwierdziłem, że założona EBC jakby lepiej hamuje, tyle, że po jeździe w błocie śniegu lub myciu klocki do niej "przyrdzewiują" - wiem głupio to brzmi, ale tak wygląda nie zależnie od tego czy klocki sinter czy metale. Nadmierna "miękkość" może być jednak spowodowana lipnym przewodem hamulcowym. Mam zestaw do samodzielnego montażu (przewód, końcówki) ale jakoś od roku mi się nie chce.

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Pt wrz 09, 2011 9:57 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): So kwi 19, 2008 10:05 pm
Posty: 509
Lokalizacja: Wrocław/Dobczyce/Brzączowice
Tylu pratycznie nie uzywam. A tarze przod wlasnie wymienilem po 3 sezonach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N wrz 11, 2011 7:34 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N maja 09, 2010 7:51 am
Posty: 563
Lokalizacja: Chorzów
rrolek napisał(a):
Dozowalność lepsza, skok klamki zmalał. Skuteczność? Standardowa tarcza w offie wystarczająca.
Prawie na każdym podłożu można spowodować uślizg koła nawet przy hamowaniu w jeździe na wprost.
Niemniej do dozowalności i skuteczności Brembo dalekooooo.......

I o to chodzi, i o to chodzi. Dzięki.

rrolek napisał(a):
Uważam, że fabryczny tył w DRZ też jest do dupy. Trudno dozowalny i generalnie słaby.
Może to kwestia materiału tarczy bo klocki stosowałem różniste. Skąd ten pomysł? Ano po pogięciu
na jakimś pniaku PRZEDNIEJ tarczy...

Tu masz na myśli TYLNĄ tarczę, prawda? ,,Przyrdzewiwanie'' :) może być spowodowane jakimś
małym felerkiem w zacisku, niecofający się do końca cylinderek, krzywe jarzemko lub trzpień itp.
W sumie ten tył też przydałoby się wzmocnić, ale first things first


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: N wrz 11, 2011 11:43 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:11 am
Posty: 1497
Lokalizacja: z krzaczorów
Witam

Klocki mi "przyrdzewiują" do przedniej tarczy - tej EBC.
Zacisk i cała reszta jest OK Nie wiem o co z tym chodzi. We wszystkich motorkach miałem Brembo i generalnie nie miałem zastrzeżeń. Ten Nissin jakiś dziwny

Pozdr
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: Cz wrz 15, 2011 7:37 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn lis 22, 2010 7:39 pm
Posty: 161
Jak by ktoś był zainteresowany zakupem osłony aluminiowej pod silnik grubości 3 mm do DRZ to niech pisze. Postaram się nie długo dodać fotkę jak wygląda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: So wrz 17, 2011 6:16 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Cz lut 05, 2009 11:02 am
Posty: 124
Pytanie z innej beczki.

czy po glebie jak moto chwile poleży, to czy wam też się silnik zalewa - czasem jest tak ze czekam minute i pali, a czasem nawet 5 min bo jak kręce rozrusznikiem to ni chuchu i wali paliwem, ostatni na dużej górze po ośmiu padach drz wydoiłem aku. DRZ S

W zadnej innej stuacji nie mam problemu z uruchomieniem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ubieranie DRZ400
PostNapisane: So wrz 17, 2011 6:26 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm
Posty: 744
Lokalizacja: Tarnow
Mi zawsze palił od strzała.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 8 z 9   [ Posty: 125 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL