Teraz jest Pn maja 13, 2024 1:10 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 6   [ Posty: 90 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 8:51 am 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
to bier g450 jak chcesz beeme i urwiesz te 35kg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 8:45 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Jedyne pocieszenie że zbirnik pod kanapą w 650.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 8:46 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz sty 31, 2008 10:13 pm
Posty: 455
Lokalizacja: Warszawa
co ile g450 ma przeglady ?? bo jak tak jak Husky TE450 czy YAMAHA WR450F (500 olej / 1000 - 1500 regulacja zaworow / ?? remont) to uzysk zaden ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 8:50 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
pewnie rzadziej ale przy ekstremalnym traktowaniu w terenie nie ma co zalowac jezeli chcesz zeby Ci sluzyl jak najdluzej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 8:56 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz sty 31, 2008 10:13 pm
Posty: 455
Lokalizacja: Warszawa
typowe ostre enduro ktore katuje non stop - ok moge i zmieniam olej tak czesto jak sie da

ale jak zwykle grunt zeby miec 2 w jednym - hard enduro do wypadu w gory i dookola komina (poligony) a dwa-trzy razy do roku gdzies dalej ... bez ciagania tego na przyczepie ... hmmm jak na razie zlotego srodka brak


Ostatnio edytowano Cz lut 28, 2008 9:01 pm przez MTBiker78, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 8:58 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
ja tam znalazlem ;)
ps. a to po gorach mozna jezdzic na motocyklu - nie wiedzialem :(
czy chodzi o to aby mial zapas mocy aby piac sie po stromych alpejskich zakretasach z bagazem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 9:03 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz sty 31, 2008 10:13 pm
Posty: 455
Lokalizacja: Warszawa
w gorach, po gorach, jakkolwiek by to nazwac
o serpentyny w alpach czy innym salzkammergut nie chodzi ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 28, 2008 9:04 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 9:33 am
Posty: 369
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Witam,
znalazlem dosyc ciekawa oferte testowego G 650 X Challenge'a http://www.bmw-motorrad.pl/motocykle.html
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 14, 2008 12:53 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Własnie wczoraj na innym forum chłopak napisał że kończąc docierać nowego x-challenge pompa oleju odmówiła posłuszeństwa i się wszystko przytarło. BMW obiecało mu nowy silnik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 14, 2008 1:49 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
jezeli to ten co stoi na sewisie we Wro to na miejscu BMW chyba nic bym nie dal skoro koleś tak skatowal sprzeta na dotarciu, wygladalo to tak jakby mial byc celowo zarzniety


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 14, 2008 7:14 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Chyba włśnie z Wrocławia. ADV a po czym twierdzisz że zkatowany? Jeśli pompa przestała działać i firma tak stwierdziła to chodźby nie wiem jak ostrożnie jechał, to nie ma bata -zatrze się. Zresztą ASO zawsze może wykręcić się nieodpowiednim docieraniem. Zachowali się w pożądku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 14, 2008 8:23 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
wiem ze wporzo sie ASO zachowalo bo rozmawialem z Wojtkiem-serwisantem w Inchcape, wczesniej czy pozniej wyszlaby ta usterka ale moto bylo na dotarciu a jezdzilo jak na treningu enduro, cale w blocie prosto z toru
katowalbys tak swoje moto na dotarciu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So mar 15, 2008 10:36 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 8:16 pm
Posty: 339
Lokalizacja: Sosnowiec
Fakt, że ubłocone absolutnie nie świadczy, że katowane...Panowie! Ja moją nową Suzi przyjechałem ze sklepu (wyłącznie asfalt!) i maks 60km/h a juz była dobrze uwalona...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: x-challenge
PostNapisane: Pn kwi 07, 2008 7:45 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N wrz 09, 2007 1:59 pm
Posty: 3
Lokalizacja: Swidnica
hmm nikt nic nie napisze, nikt tym nie jezdzi ??
jak z dostposcia opcji pt nizsza kanapa, inny niz seryjny (olbrzymi i ciezki) wydech ...

martwi mnie waga (150kg) jak na hard enduro troche sporo, ciesza przeglady co 10 tys km.
Na advrider.com troche informacji jest - ale amerykanski trail riding wyglada troche inaczej niz przeprawa przez blotniste bieszczady a tam 150kg (35kg wiecej niz obecnie) moze byc zdecydowanie za duzo ...[/quote]
OK,mam chwilke wiec opisze swoje wrazenia :-)
Wczesniej smigalem na KLR 650,XT 660,troche na KTM 525.
Xchallenge jest wysoki,nawet bardzo,przy 177 cm ledwo dotykam czubkiem buta podloza,siedzenie wybitnie twarde.Moto odebralem w lipcu zeszlego roku,nawinalem 3000 km,wiekszosc po bezdrozach.Latamy w kilka motocykli po sudetach i moich okolicach (swidnica).silnik dynamiczny,na asfalcie da rade pojechac licznikowe 170 km/h,choc KTM to nie jest.na gume idzie z gazu na 1,na 2 trzeba mu troche pomoc i tez da rade.Ogolnie w tamtym sezonie szukalem moto,bylem zdecydowany na DRZ 400,ale przypadkiem wstapilem do salonu BMW kupic czesc do auta i wyjechalem G 650 ;-)
zawieszenie jest OK,mozna zmieniac charakterystyke tylu doslownie w miute,jedyny minus to potrafi sie utwardzic i podniesc gdy moto sie zatrzymuje- nie wiem dlaczego tak jest,ale jest ;-)poci sie pod korkiem wlewu oleju,ale to chyba akurat jakas przypadlosc tego oringa,w kazdym razie kilka osob ma z tym problem.Hamulce nie powalaja a moze ja za szybko jezdze,w porownaniu do kawy czy XT sa wyraznie lepsze,ale dla mnie jakos za malo.Fabryczne opony Metzeler to pomylka,wytrzymaly 2500 km i obydwie do wyrzucenia.
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz cze 12, 2008 5:54 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz sty 31, 2008 10:13 pm
Posty: 455
Lokalizacja: Warszawa
No to jutro odbieram XChallenge 8) uzywany potestowy - chwilowo na typowo terenowych kostkach MEFO - pozniej moze bedzie cos bardziej uniwersalnego i 'podrozniczego' - czytajac Wasze relacje nabieram coraz wiekszej ochoty na wycieczki dalsze niz wokol komina :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 6   [ Posty: 90 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL