Autor |
Wiadomość |
siwy
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: Wt lut 23, 2010 9:32 pm |
|
Dołączył(a): N sty 03, 2010 11:39 pm Posty: 52
|
Na asfalt to chyba każdy jest lepszy od transalpa. poza 1-cylindrówkami. atutem transalpa jest to że to prosta maszyna którą można naprawić samemu a przez to że produkowany był kilkanaście lat i dużo tego jest to i części dostępne i dość tanie (myślę tu o modelu xl600v). dodatkowo silnik trampka jest żywotny i przewidywalny. przy normalnej jeździe nie zdarzają się raczej awarie typu zatarcie, awaria głowicy czy rozrządu. Widziałem sprzęty które przeszły wiele i miały po kilkanaście lat, brały dużo oleju a mimo to paliły na dotyk i zaliczały bezawaryjnie kolejne sezony. Jak szukasz sprzętu o dobrych osiągach, komfortowego i nowoczesnego do jazdy głównie po asfalcie to vstorm pewnie będzie lepszy.
|
|
Góra |
|
|
ostrywicher
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: Wt lut 23, 2010 11:06 pm |
|
Dołączył(a): So gru 05, 2009 7:25 pm Posty: 17
|
Dzięki jeszcze raz za sugestie, rzecz jasna że trochę zależy od ceny, bo budżet mam okrojony(na wiosnę ślub). Nie bez znaczenia jest dla mnie także ekonomika eksploatacji motocykla w długoczasowej perspektywie(spalanie, częstotliwość przeglądów, wymiana oleju, negatywny wpływ kiepskiego paliwa, itp.) Poza tym całosć musi spodobać się mojej 2-giej połowie, która czasami będzie siedziała z tyłu a czasami jako pełnowartościowa motocyklistka(GPZ 500) będzie uczestniczyla w co bardziej komfortowych wypadach. Tylko nie myślcie że cały siedzę pod pantoflem :)
|
|
Góra |
|
|
looksgoodinblack
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: Śr lut 24, 2010 2:25 am |
|
Dołączył(a): Pn sie 31, 2009 3:19 am Posty: 135 Lokalizacja: Long Island, New York / TBG
|
A kto powiedzial, ze DL 650 w teren nie mozna. [ img ]Jezdzilem tez off roadowo bez zatapiania. Glownie w towarzystwie GS i GSA. Poza dobijaniem blacha pod silnikiem DL dawal rade. Trzeba sie jednak pogodzic z faktem, ze dostaje wtedy mocno w dupe. Zaweszenie nie do tego i te wszystkie plastiki nie pomagaja. Dlatego do endurzenia kupilem KTM'a W trasy we dwoje z tobolami jest troche ospaly co w USA z ograniczeniami predkosci nie przeszkadza. Na miasto czy dojazdy do pracy sprawdza sie znakomicie.
|
|
Góra |
|
|
Raven_BC
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: Cz lut 25, 2010 6:40 pm |
|
Dołączył(a): N sty 20, 2008 8:16 pm Posty: 339 Lokalizacja: Sosnowiec
|
rumpel napisał(a): suzuki freewind Potwierdzam! Gdy nabywałem pierwsze moto, wszystkie tzw. enduropodobne wydawały mie się wieżowcami:-) Wybór padł na Fryśka i było to świetne moto! Dziś ogarniam już i 800GS i Husaberga, zatem, kiedyś może i jakąś wieżą pomykał będę :mrgreen:
|
|
Góra |
|
|
fanwee
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: Pt lut 26, 2010 1:03 am |
|
Dołączył(a): Pt maja 29, 2009 7:14 am Posty: 45 Lokalizacja: Brzesko
|
arti napisał(a): V-Strom 650- myśle, że spokojnie Twoje 170cm wystarczy :D Jest paru kolegów jeszcze niższych, ktorzy pomykają takimi..." potwierdzam. DL-650 obniżona kanapa 2 cm niżej na półce obniżone zawieszenie tylne buty Daytona M-Star GTX na moje 168 wystarcza nie wiem czy coś więcej można wykombinować. Słyszałem, że można naciągnąć kości ale chyba nie zdążę przed sezonem :)))
|
|
Góra |
|
|
arti
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: Pt lut 26, 2010 11:29 pm |
|
Dołączył(a): N kwi 15, 2007 10:24 pm Posty: 241 Lokalizacja: Warszawa
|
looksgoodinblack napisał(a): A kto powiedzial, ze DL 650 w teren nie mozna looksgoodinblack nikt nie twierdzi, że Stromem w teren nie można- jednk chyba się zgodzisz, że sprzet nie jest do tego stworzony :arrow: tym bardziej jestem pełen podziwu dla Twoich poczynań :)
|
|
Góra |
|
|
siwy
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: N lut 28, 2010 1:07 pm |
|
Dołączył(a): N sty 03, 2010 11:39 pm Posty: 52
|
|
Góra |
|
|
looksgoodinblack
|
Tytuł: Re: Jaki motor dla kurdupla? Napisane: Pn mar 01, 2010 4:29 am |
|
Dołączył(a): Pn sie 31, 2009 3:19 am Posty: 135 Lokalizacja: Long Island, New York / TBG
|
arti napisał(a): looksgoodinblack napisał(a): A kto powiedzial, ze DL 650 w teren nie mozna looksgoodinblack nikt nie twierdzi, że Stromem w teren nie można- jednk chyba się zgodzisz, że sprzet nie jest do tego stworzony :arrow: tym bardziej jestem pełen podziwu dla Twoich poczynań :) Zgadzam sie stworzony w ciezki teren nie jest, do terenu mam EXC, ale dla kurdupla jak ja w jazdach" Adventure" zdaje egzamin nie gorzej niz GS, a kosztuje jedna trzecia. O kosztach serwisu i czesci nie wspomne. W tej kaluzy powyzej utopilem go tylko z powodu kolein zrobionych przez auta 4x4. Gleboki row zakonczony prawie pionowo, ktory zrzucil mnie z motka w niewinnie wygladajacej kaluzy. Tu moje wee w swoim "zywiole" [ img ]
|
|
Góra |
|
|