Teraz jest Cz mar 28, 2024 8:24 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 7   [ Posty: 96 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Śr lut 03, 2010 2:22 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt wrz 02, 2008 8:40 pm
Posty: 477
Lokalizacja: dolnyśląsk
Tłok orginalny Suzuki (I nadwymiar). Świątek w końcu kase oddał (na szczęście zachowałem paragon, który musiałem mu przesłać żeby oddał pieniądze).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Śr lut 03, 2010 9:02 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Śr lut 11, 2009 9:28 am
Posty: 374
Lokalizacja: Polska centralna
Świerzy ... napisał(a):


Dzięki. Okazało się, że już miałem przyjemnośc kiedyś go czytac, ale z przyjemnością przeczytałem ponownie :D Podzielam opinię że jest świetnie napisany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: So lut 06, 2010 10:57 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 29, 2009 11:45 pm
Posty: 14
Gratulki, to jest najsolidniejszy artykuł o Bigu. Czy można zapytać Świerzego jak z tą tarczą z przodu? dałeś tam tarcze DR 650 R??

Chcę zrobić to samo, sprawdza się to ok?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: N lut 07, 2010 2:51 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pt sty 15, 2010 8:00 pm
Posty: 32
kura.... ja chcę BIGa!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: N lut 07, 2010 5:24 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt gru 09, 2008 4:19 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź
bc30se napisał(a):
Gratulki, to jest najsolidniejszy artykuł o Bigu. Czy można zapytać Świerzego jak z tą tarczą z przodu? dałeś tam tarcze DR 650 R??

Chcę zrobić to samo, sprawdza się to ok?
?


Było bardzo O.K.
Jeśli masz BIGa 750 to o ile pamiętam , tam jest inne koło i stała tarcza ., Piasta ma mocowanie na 4 śruby . U mnie w 800 było na 6 .
Wszystko było w najlepszym porządku , tak jak napisałem w artykule .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Pn lut 08, 2010 9:06 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr gru 09, 2009 11:55 pm
Posty: 28
Świerzy, a moze Ty, lub ktos z Was, wie w jakis sposób zrobic z wersji SR43B wersje SR43A? czyli konkretnie jak odblokowac zdławioną wersje Biga? lub czym sie takowa harakteryzuje? Czy to kwestia wymiany bebechów gaznika, calego gaznika? czy moze jeszcze sa poza wymienionymi jakies inne zamulacze? Znalazlem rózne info ale w gruncie rzeczy nie wiem nic konkretnego... Moze ktos z was to robił, lub zna kogos kto robił?

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Pn lut 08, 2010 10:57 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 29, 2009 11:45 pm
Posty: 14
Świerzy ... napisał(a):
[
Było bardzo O.K.
Jeśli masz BIGa 750 to o ile pamiętam , tam jest inne koło i stała tarcza ., Piasta ma mocowanie na 4 śruby . U mnie w 800 było na 6 .
Wszystko było w najlepszym porządku , tak jak napisałem w artykule .


spoko, mam 93, problem tarczy mnie powoli dopada....

Cytuj:
Świerzy, a moze Ty, lub ktos z Was, wie w jakis sposób zrobic z wersji SR43B wersje SR43A?


nie każdy SR43B jest dławiony, wejdź sobie na suzuki pieces, wpisz swój VIN i zobacz czy masz przy modelu podaną literkę U....

możesz jeszcze po samym gaźniku, gaźnik E22U to gaźnik dławiony, według katalogu ma inne membrany, dysze oraz korpus gaźnika... pozostałe gaźniki są niedławione..

[ img ]

Numer ID masz tutaj, ale są one bardzo trudne do odczytania, bo to nie jest bite tylko po prostu jakiś lichy nadruk... u mnie to już ledwo co widać na Bigu, ale ja mam u siebie ten 32D0

[ img ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Pn lut 08, 2010 11:50 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt gru 09, 2008 4:19 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź
And napisał(a):
Świerzy, a moze Ty, lub ktos z Was, wie w jakis sposób zrobic z wersji SR43B wersje SR43A? czyli konkretnie jak odblokowac zdławioną wersje Biga?


Wiesz , z tym sie konkretnie nie barowałem , więc zwyczajnie -nie wim .

Może jest tak jak napisał bc.. a może inaczej ? Nie wiem i nie chcę wymyślać .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Wt lut 09, 2010 2:55 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr gru 09, 2009 11:55 pm
Posty: 28
BC od trzech dni próbuje wejsc na ta wlasnie strone, sprawdzam codziennie po kilka razy i jeszcze mi sie nie otwarła. Wywala mi błąd ze nie mozna wyswietlic strony. Moze to kwestia przegladarki (mam ff). jak bede w garage to spróbuje odczytac ten numer, jakkolwiek w ksiazce serwisowej nie mam literki "U" mam DR 800 SV farbe 22U ID SR43B-105523 w dowodzie jak równiez w karcie pojazdu w rubryce moc stoi 25kW :) jakbys odpalil suzuki pieces i chciało by Ci sie sprawdzic, to bede dozgonnie dzwieczny, a kto wie? Być moze jak los bedzie laskawy, postawie Ci nawet rumunskiego browara :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Wt lut 09, 2010 6:39 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr gru 09, 2009 11:55 pm
Posty: 28
No i podpatrzylem, rzeczywiscie trzeba sprzet do penetracji jaskiń i jakis zestaw archeologiczny zeby rozcyfrować ten zapis :) mam 32D7 hałewer cos mi sie zdaje ze to 7 to w gruncie rzeczy 1. Czyli mam chyba nie dławiony, dowodowo pełna moc, 25Kw chyba ze jest gdzies błąd... zaczekam na wiosne i sie okaze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Śr lut 10, 2010 11:41 am 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 29, 2009 11:45 pm
Posty: 14
to jest rok 97??

jest taki gaźnik w tym roku 32D7 - i wychodzi na to że jest to E22 - symbol motocykla DR800SV

w tym roczniku E22-U miał gaźnik 32D8 - symbol motocykla DR800SUV


wychodzi na to że otwarty sprzęt, ale dowodowo 25kw to jest właśnie dławiony - 33 konie.... otwarty ma 40kw - 53konie - ja u siebie w papierach holenderskich mam 40KW.

Istnieje możliwość, że motocykl do salonu przyszedł jako fabryczny otwarty i go zgnoili na miejscu, nie życzę tobie wersji U - jest mułowata..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Śr lut 10, 2010 12:37 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr gru 09, 2009 11:55 pm
Posty: 28
Tak, rok jest '97 model DR 800 SV hmm ciekawa sprawa. Z racji tego ze kupilem go zimą, przejechalem całe 8km i ciezko cokolwiek stwierdzić. Jak przyjdzie w koncu wiosna, to sie sprawdzi jak bedzie jezdzic i czy sie napedzi do 160. A w przypadku gdybym chciał go odblokowac to jaki to mogło by miec koszt? w najgorszym wypadku inny gaznik? Pytałem gugla, ale nikt tego chyba nie robił, na necie nie ma zadnych info... podjade sobie do serwisu suzuki (mam 500m od domu) moze tam mi cos powiedza.
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Śr lut 10, 2010 3:15 pm 
Świeżak

Dołączył(a): N lis 29, 2009 11:45 pm
Posty: 14
z tego co mi wiadomo gaźnik U ma kryze i nie podnosi przepustnic do końca... jak masz czas to se zlukaj....

z tą prędkością... powinien latać szybko no


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: N mar 07, 2010 8:36 am 
Początkujący

Dołączył(a): Wt cze 02, 2009 8:56 pm
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Paweł. dokładnie tak jak piszesz jest to świetny sprzęt, który budzi zaufanie swoją konstrukcją. Gwizd ma mocarny, ale z tego co zaobserwowałem słychać go tylko w wersji od 1991 wzwyż (na dwóch tłumikach). Niestety nie jest łatwo trafić na fajny egzemplarz, a ściąganie czegokolwiek z Niemiec to już droga, praco- i czasochłonna sprawa. Mam wrażenie , że jest dokładnie tak jak z DR 350, jak ktoś ma coś dobrego to tym jeździ i nie myśli o sprzedaży, a na allegro przewijają się jakieś garażowe wydumki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DR 800 Big
PostNapisane: Wt mar 09, 2010 1:06 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Pn lip 20, 2009 9:17 pm
Posty: 292
Lokalizacja: Nowa Ruda - Kotlina Kłodzka
And napisał(a):
Tak, rok jest '97 model DR 800 SV hmm ciekawa sprawa. Z racji tego ze kupilem go zimą, przejechalem całe 8km i ciezko cokolwiek stwierdzić. Jak przyjdzie w koncu wiosna, to sie sprawdzi jak bedzie jezdzic i czy sie napedzi do 160. A w przypadku gdybym chciał go odblokowac to jaki to mogło by miec koszt? w najgorszym wypadku inny gaznik? Pytałem gugla, ale nikt tego chyba nie robił, na necie nie ma zadnych info... podjade sobie do serwisu suzuki (mam 500m od domu) moze tam mi cos powiedza.
pzdr

Do 160 ?? Stary,..jeździłem Bigiem i nie jest to moto do takich predkosci ! Fajnie sie jedzie powiedzmy do 120,.,.dalej to juz rzeźnia i szkoda kręicić singla do takich obrotów bo w tym moto nie o to chodzi. On świetnie sie zbiera, przyjemnie sie jedzie ze stala predkoscia np. np 90 km/h. Przy czestych zmianach predkosci droche denerwuje niewielki przedzial obrotowy w ktorym top moto czuje sie najlepiej ale grzanie nim z takimi predkosciami to już zadna przyjemność,...pewnie , ze ja sie uprze to mozna...

Pozdr.!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 5 z 7   [ Posty: 96 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL