Teraz jest Wt kwi 16, 2024 9:23 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 32 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 09, 2008 10:18 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 9:31 am
Posty: 150
Lokalizacja: Domaszczyn
Dzięki Jankes, właśnie siedzę w pracy (czyt. grzebię w internecie :twisted: ) i próbuję ogarnąć temat. Te hondziny OK i ceny akceptowalne.....
Wyszukałam również polecanego KTMa, no piękny jest, podoba mi się bardzo, ale ceny dużo wyższe.... :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 09, 2008 11:26 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn cze 04, 2007 2:44 pm
Posty: 493
Lokalizacja: Kraków
nie upieram sie przy marce KTM, może być:

http://moto.allegro.pl/item453912725_kawasaki_kx_125_2001r_real_foto.html

kawasaki mają opinię małych i zwartych, więc idealne dla Ciebie

Ja miałem odwrotne wymagania (jestem duuży) i dla mnie idealne była Yamaha (YZ 250 2T) - byłą wysoka. To była moja ukochana sztuka, spowodowała najwięcej uszkodzeń mojego ciała (doszedłem najdalej do pęknięcia jednego z kregów:) lesz mimo to dała mi najwięcej frajdy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 09, 2008 5:23 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am
Posty: 910
Lokalizacja: Biecz
Marka to w sumie nie ma tak wielkiego znaczenia dla kogoś kto zaczyna przygodę z tytłaniem się w bocie . Dość ważne znaczenie ma to do jakich celów ma Ci służyć ta zabawka , jeśli ma to być lajtowa jazda po krzakach to na początek prawie wszystko się nadaje , byle nie był to ciężki nieporęczny stary kloc palony na kopajkę . Jeżeli myślisz o torze i nauką pod okiem instruktora to tu akurat musisz porozmawiać z osoba kompetentną w tego typu kwestiach . Doradzanie komuś na początek motocykla bo tak mi się wydaje nie jest dość dobrym rozwiązaniem , najważniejsze jest to żeby nie zrobić sobie krzywdy i jazda sprawiała przyjemność ! A potem juz sama będziesz wiedzieć co dalej wybrać , albo zrozumiesz się ze to nie dla Ciebie
Powodzenia .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 09, 2008 6:37 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 9:31 am
Posty: 150
Lokalizacja: Domaszczyn
Tak jak pisałam, sprzęt potrzebny jest mi do krótkich wypadów na poligon, który mam pod nosem, jeżdżenie po krzakach i taplania się w błocie, tudzież forsowania okolicznych ruczajów :twisted: . Nie chcę wydawać dużo kasy, bo jeszcze nie wiem, czy połknę bakcyla....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz paź 09, 2008 9:33 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pt cze 20, 2008 2:36 pm
Posty: 513
Lokalizacja: Częstochowa
Ja tam kupiłem zamiast mebli do kuchni crf250x i jestem zachwycony. Wyrzuty sumienia mam tylko jak wyrżnę o glebę, co niestety zdarza się dosyć często. Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 10, 2008 10:19 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 9:31 am
Posty: 150
Lokalizacja: Domaszczyn
Czy możecie mi wytłumaczyć na czym polegają przeglądy po okresśonej ilości motogodzin??? Czy oznacza to, że np. po 3 rajdach po lesie ( kilkugodzinnych) muszę robić przegląd ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 10, 2008 10:49 am 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am
Posty: 897
Lokalizacja: Wrocław
w przypadku 2 T zawodnik najczesciej wymienia tlok i pierscienie.
W przypadku 4T (wyczynowe) najczesciej regulacja zaworow (luzy zaworowe)

W przypadku 4T enduro regulacje robi sie jak w kazdym, co 3.000km, co 6, co 12 tak jak wymaga instrukcja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 10, 2008 10:54 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn cze 04, 2007 2:44 pm
Posty: 493
Lokalizacja: Kraków
co ileś tam motogodzin wymienia się tłok, lub tłok i korbowód. Jest kilka selekcji tłoków (rozmiarów). Najpierw jest A, potem B i tak dalej powiedzmy do D. Jak skończysz ostatnią selekcję do nakładasz na cylinder nowy nicasyl (taka powłoka zmniejszająca tarcie) i znów zaczynasz od selekcji A.
Wymiana tłoka w takim motocyklu (2T) to na prawde prosta rzecz.

Nie przejmuj się ilością motogodzin podawanych dla jednego tłoka, to dane dla zawodników. Pojedź kiedyś na zawody motocrossowe i zobacz jak oni traktują sprzęty. Maneta prawie cały czas na full i tylko wachlują biegami.
Dla amatora czasy między wymianami tłoka baaardzo się wydłużają jeden tłok pewnie starczy Ci na sezon.

Kiedy będziesz wyciągała ten crossa z krzaków będziesz mi w duchu dziękować za rady - nie ma nic lżejszego (pomijak trial)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 10, 2008 11:05 am 
Aktywny

Dołączył(a): Pn kwi 07, 2008 9:31 am
Posty: 150
Lokalizacja: Domaszczyn
Wiem że teraz dam pewnie plamę...ale czy chodzi o tłok w silniku ? :oops: To się robi samemu czy w warsztacie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 10, 2008 11:09 am 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Pn cze 04, 2007 2:44 pm
Posty: 493
Lokalizacja: Kraków
tak, chodzi o tłok w silniku, pierwszy raz rób w warsztacie i przyglądaj się pracy mechaników (zapamiętaj jaką selekcję wkładają).
nie jest to skomplikowana operacja. 2T to bardzo proste silniki

to ta dziewczyna o której Ci pisałem
http://www.bikepics.com/members/natha/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 12, 2008 11:34 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Wt paź 14, 2008 4:07 pm
Posty: 279
Lokalizacja: Dęblin
podłączę się do tematu:
Jako że doświadczenie mam z motocyklami marne, a na mojego wymarzonego dakara w następnym sezonie nie mam co liczy ze względu na kryzys finansowy (osobisty, nie światowy :wink: ), więc pomyślałem, że może warto byłoby potrenowac jazdę i na drodze i w terenie najpierw na czymś mniejszym.
Pomyślałem o DR350 (tak ok. 5tyś mógłbym jakoś na samo moto wyłuskac. Opinie na temat tego sprzęta są w necie ogólnie pozytywne.
Ale mam pewien dylemacik: mam 182cm i 105kg, czy taka 350 nie będzie troszkę dziecinnie podemną wyglądac i czy da radę z takim klocem jak ja? Czy może powinienem za jakąś 600/650 się rozejżec? Mam już swoje lata więc poziom rozsądku także trochę wyższy (chyba) niż przeciętny nastolatek, ale gdy na wiosnę dosiadłem KTM 525 znajomego to jedyne co mogłem z siebie wydusic gdy mnie spytał o wrażenia z jazdy: bestia nie motocykl!
Moto miałoby służyc do nauki jazdy motocyklem na drodze, weekendowego endurowania (oczywiście nauki) po okolicznych lasach oraz dojazdu do pracy 25km (jakieś raz na tydzień, jako kierowca rzadko w pracy się pojawiam :twisted: , za to na dłuższy okres :cry: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 12, 2008 4:24 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
tak wyglada 190cm 100kg na dr350:
http://www.youtube.com/watch?v=9P89Qph8vMg

:)

ps cokolwiek kupisz (przejsciowego) - da ci ogromna frajde. kup enduraka, byle tanio i smigaj!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 12, 2008 6:17 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N lis 25, 2007 7:50 pm
Posty: 980
Lokalizacja: Warszawa
DR 350 to fajny sprzęt, jeśli uda Ci się wyrwać niezajeżdżoną sztukę, to napewno Cie powiezie tam gdzie chcesz, nie tylko do pracy ale i do lasu. Jak widać na filmiku, który przytoczył RON ten sprzęt może dostarczyć wielu fajnych wrażeń :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 13, 2008 10:13 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Wt paź 14, 2008 4:07 pm
Posty: 279
Lokalizacja: Dęblin
Dzięki panowie, filmik rozwiał moje wątpliwości co do tego jeździdełka.

Opłaca się w/g Was sprowadzac tak tani sprzęt z wysp? Mam w Szkocji kuzyna/motocyklistę, który zaoferował się, że może coś tanio dla mnie znaleźc. Lecz obawiam się czy transport jednego motocykla nie okaże się zbyt kosztowny i gra niewarta świeczki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lis 13, 2008 1:54 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
zakup + transport + 600zl rejestracja = koszt calkowity

koszty transportu masz tutaj:
http://groups.google.com/group/pl.rec.m ... this+group

CZYSTA KALKULACJA :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 2 z 3   [ Posty: 32 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL