Autor |
Wiadomość |
leff
|
Tytuł: CCM GP450 Napisane: Cz sty 22, 2015 5:52 pm |
|
Dołączył(a): Wt gru 16, 2014 12:38 am Posty: 13
|
Takiego mają pokazać w Warszawie na targach moto. :) [ img ]
|
|
Góra |
|
|
Kinioo
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: Cz sty 22, 2015 6:48 pm |
|
honorowy bajkopisarz forumowy |
Dołączył(a): N sty 25, 2009 9:58 pm Posty: 635 Lokalizacja: Stevenage/Wroclaw
|
Wow, nasi to maja spust...
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: Pt sty 23, 2015 12:18 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
|
Góra |
|
|
Wolo
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: Pt sty 23, 2015 2:32 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 07, 2009 6:26 pm Posty: 351 Lokalizacja: Poznań
|
Koledzy, czy to nie ta sama jednostka, która napędza G450X? Czy przeszła modyfikacje na potrzeby CCM, bo w X interwały serwisowe są zbyt częste, jak na maszynę ADV.
|
|
Góra |
|
|
żółf
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: Pt sty 23, 2015 3:08 pm |
|
Dołączył(a): Cz lut 03, 2011 7:02 pm Posty: 440 Lokalizacja: Karpacz/Gniezno
|
Ta sama jednostka od tego samego producenta (Tajwan zdaje się). Jest odprężona i interwały dobiły do 5 tys
|
|
Góra |
|
|
Wolo
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: Pt sty 23, 2015 4:23 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 07, 2009 6:26 pm Posty: 351 Lokalizacja: Poznań
|
żółf napisał(a): Ta sama jednostka od tego samego producenta (Tajwan zdaje się). Jest odprężona i interwały dobiły do 5 tys Tak mi coś świtało, ale z lenistwa wolałem zapytać ;) W BMW ten silnik zaliczał olej co 10 mth, a tłok co 70. Dzięki.
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: Pt sty 23, 2015 5:45 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
Tak to ten sam silnik. Ma 5 (jak w BMW) biegów a nie 6 (jak Huska). Sterowanie sprzęgłem było w BMW linką (w husce jest hydraulicznie). Zastanawia mnie jak zwiększyli ilość oleju do 1,5L, bo standardowo ma 1,1L. Interwały serwisowe (co 8.000km) wydłużone zostały bo odcięli wysokie obroty i moc (do 40KM). Sprężanie zostało na tym samym poziomie 12:1 . W ogóle to ma interesującą ramę - ze skręcanych blach aluminiowych. Zobaczymy.
|
|
Góra |
|
|
Mutomb
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: Pt sty 23, 2015 6:15 pm |
|
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:19 pm Posty: 90 Lokalizacja: wielkopolska
|
Dominik napisał(a): W ogóle to ma interesującą ramę - ze skręcanych blach aluminiowych. Zobaczymy. Według mnie to na blache nie wygląda
|
|
Góra |
|
|
leff
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: So sty 24, 2015 12:17 am |
|
Dołączył(a): Wt gru 16, 2014 12:38 am Posty: 13
|
Dominik napisał(a): Tak to ten sam silnik. Ma 5 (jak w BMW) biegów a nie 6 (jak Huska). Sterowanie sprzęgłem było w BMW linką (w husce jest hydraulicznie). Zastanawia mnie jak zwiększyli ilość oleju do 1,5L, bo standardowo ma 1,1L. Interwały serwisowe (co 8.000km) wydłużone zostały bo odcięli wysokie obroty i moc (do 40KM). Sprężanie zostało na tym samym poziomie 12:1 . W ogóle to ma interesującą ramę - ze skręcanych blach aluminiowych. Zobaczymy. Ilość oleju została ta sama, a szkoda. Obcięli obroty i ograniczyli do max 8 tys. rpm W efekcie dali interwały olejowe co 8000 km. Moim zdaniem bezpieczniej wymieniać co 5000 km. W BMW G450X wymiana co 10 motogodzin była przewidziana w razie pałowania w zawodach. X miał z tyłu oponę 140/80/18 CCM ma 120/90/18. Zmienione mapy zapłonu i zdaje się inne niż w BMW G450X przełożenie na zębatkach. Rama jest z odkuwanych elementów z jakiegoś fikuśnego stopu aluminium i frezowana. Klejona i skręcana. Jedno mnie zastanawia: czy da się jakoś pokombinować przy silniku, żeby przybyło z pół litra oleju do roboty w silniku…? ;)
|
|
Góra |
|
|
Mutomb
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: So sty 24, 2015 10:11 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 24, 2007 9:19 pm Posty: 90 Lokalizacja: wielkopolska
|
leff napisał(a): Jedno mnie zastanawia: czy da się jakoś pokombinować przy silniku, żeby przybyło z pół litra oleju do roboty w silniku…? ;) Dołożyć chłodnice oleju? Czyż to nie prosty zabieg?
|
|
Góra |
|
|
Dominik
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: So sty 24, 2015 11:39 am |
|
Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am Posty: 1611 Lokalizacja: Częstochowa
|
Narazie nie spotkałem chłodnicy oleju do tego silnika. Trzeba kombinować np. tak: adapter + filtr oleju [ img ]do tego chłodnica np. Twin Air [ img ]
|
|
Góra |
|
|
leff
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: N sty 25, 2015 6:24 pm |
|
Dołączył(a): Wt gru 16, 2014 12:38 am Posty: 13
|
Bomba! NIeźle wyglądają te klamoty. :) Czy ktoś już ich próbował do Huski 449 lub BMW G450X? :) Czy oba motki miały te same silniki? Bo dla "Niemca" to Kymco robiło na Tajwanie, podobnie jak obecnie czynią z silnikami do twinów. :)
|
|
Góra |
|
|
ryba1
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: N lut 08, 2015 8:31 pm |
|
Dołączył(a): Pt mar 09, 2012 7:40 pm Posty: 76 Lokalizacja: Piaseczno
|
Byłem na targach. Oglądałem :wink: . Pozycja za kierownicą ok na siedząco i stojąco też. Mam 185 cm wzrostu. Łapek przy staniu nie brakuje. Motocykl sprawia wrażenie dobrze wykonanego. Niestety bez jazdy próbnej nic nie można więcej powiedzieć. Ciekawa rama, pognie się czy nie :wink: [ img ] [ img ] [ img ]
|
|
Góra |
|
|
Marta74
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: N lut 08, 2015 8:35 pm |
|
Dołączył(a): Śr lis 25, 2009 9:48 am Posty: 53
|
Byłam, siedziałam i stałam. Chociaż jestem nieco niższa niż 185... również dawałam radę... stać ;) biorąc pod uwagę miły wieczór spędzony z wystawcami ;) Moto wydaje się wygodne teraz więc czas na sprawdzenie w jeździe :)
|
|
Góra |
|
|
rockride
|
Tytuł: Re: CCM GP450 Napisane: N lut 08, 2015 9:31 pm |
|
Dołączył(a): Pn lip 20, 2009 9:17 pm Posty: 292 Lokalizacja: Nowa Ruda - Kotlina Kłodzka
|
... A czy była podana jakś cena za ten sprzęt ?
|
|
Góra |
|
|