Teraz jest Cz mar 28, 2024 1:37 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 36   [ Posty: 528 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Pn sty 07, 2013 10:44 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1854
danek-dr napisał(a):
Kuba, wkręć tam od razu nowe śrubki z nierdzewki. (np. z Casto.) W każdym bajku tak robiłem. Tam jest moment coś ok. 3Nm czyli prawie wcale.



Kurcze, ja o tym wiem! Tylko poprzednik przegiął z tym momentem :twisted: Od razu dam imbusy bo śrub na krzyżaki nie cierpię....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Pn sty 07, 2013 1:47 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N lut 25, 2007 7:07 pm
Posty: 2158
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
kuba_astr napisał(a):
Tylko poprzednik przegiął z tym momentem

To standart, przy innych śrubach również. :? Sam za młodu parę urwałem zanim klucze dyn. nabyłem i w serwisówkę zacząłem zaglądać. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Pn sty 07, 2013 1:50 pm 
Początkujący

Dołączył(a): N mar 18, 2012 8:08 pm
Posty: 40
Nie zawsze potrzebny jest klucz dynamometryczny, często wystarczy zdrowy rozsadek i chwila zastanowienia, to nie boli. Nie zawsze mocno znaczy dobrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Śr sty 09, 2013 9:36 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1854
Laczki zmienione, dużo roboty, k60 był strasznie twardy i cieżko było go założyć, z kolei t63 przy 80 za wąski i przycinał co rusz dętkę...

[ img ]

Wciąż jednak czekamy na zbiorniki Acerbisa... Mają byc pod koniec stycznia.... :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Śr sty 09, 2013 11:28 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Wt lut 24, 2009 2:04 pm
Posty: 744
Lokalizacja: Tarnow
Nie wiem ale coś mi się nie widzi ten zestaw t63 tył jest lux ale przednia taka sobie i jeszcze przy tym profilu trochę źle się ułożyła, a tych k60 to nie bardzo trawię, choć kilka osób chwaliło. Dla mnie k60 trochę wygląda na większą niż wymiar który na niej widnieje tak jak w mitasie c02 i jeszcze strasznie twarde. Tak ani na asfalt ani w teren ,cóż obym się mylił i było dobrze próbuj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 8:45 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1854
klos, przyjąłem rekomendację samego Dominika, także wierzę mocno w ten przód. Tył K60 sam chciałem, bo ja latam 50/50... :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 11:23 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt kwi 13, 2010 9:16 am
Posty: 1340
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Z tego acewell'a jestes zadowolony?
Sa wersje z magnesem? Bo ja juz od dawna chce zmienic licznik w swoim a dodatkowo slimak powiedzial "papa" ostatnio. Ja chcialem isc w Vapora od Trail techa, ale sie zastanawiam wciaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:04 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1854
yadam napisał(a):
podziele sie doswiadczeniami z przerabianych opon dualowych czy to mitas E09 czy michelin T63 czy TKC80 niestety wszystkie one sa do dupy. jak chcesz sie bawic jazda w terenie to musisz do przodu zalozyc prawdziwa opone enduro wtedy przestaniesz sie ciagle obawiac ze przod ucieknie i bedzie gleba.
obalam stanowczo mit ze na asfalcie bedziesz sie przewracal na oponach enduro czy nawet cross
,da sie normalnie jezdzic i nie znikaja tak szybko jak legeda głosi.
(mysle ze nikt na sprzetach dualowo endurowych nie ma ambicji schodzic na kolano w zakrecie,od tego sa inne kola i opony)

jesli juz musialbym podpowiedziec kompromis to MOTOZ DESERT nadaje sie na asfalt bo dlugo wytrzymuje a w terenie robi swoja robote.
ten wywod dotyczył opon przednich.

tył z dualowych tylko T63

...warto tez zwrocic uwage na komplet przod/tył MOTOZ TRACTIONATOR ENDURO tylko UWAGA !ze specyfikacja I/T to sa opony FIM z dopuszczeniem drogowym.
jesli S/T to ew. do przodu,tył zniknie szbko.
...mialem je nadgryzione w terenie i postanowilem dobic jezdzac na ustawki w swietokrzyskie dojazdu mialem 150-190km czystego asfaltu tyle tez powrotu i nie bylo zauwazalnego znikania opon.
...robione na DR350



Jasna sprawa, Motozy są fajne ale ja dużo w terenie nie latam, jak już to szutry i lekki off, reszta to słabe asfalty i boczne drogi. Aż tak bym nie demonizował opon dualowych, przez to nazywają się dual że nie są dobre ani w terenie (są lepsze) ani na asfalcie (są lepsze) ale to dobry kompromis.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:05 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1854
newbie007 napisał(a):
Z tego acewell'a jestes zadowolony?
Sa wersje z magnesem? Bo ja juz od dawna chce zmienic licznik w swoim a dodatkowo slimak powiedzial "papa" ostatnio. Ja chcialem isc w Vapora od Trail techa, ale sie zastanawiam wciaz.


Acewella nie przetestowałem jeszcze, mam moduł na ślimaka ale są też na magnes. Przede wszystkim cena :) porównując z Vaporem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:25 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Śr lut 02, 2011 9:38 pm
Posty: 118
kuba_astr napisał(a):
Acewella nie przetestowałem jeszcze, mam moduł na ślimaka ale są też na magnes. Przede wszystkim cena :) porównując z Vaporem...

miałeś wstawić fotkę ze ślimakiem i jak to tam jest zmotane, bo nadal nie mogę tego skumać :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:32 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1854
Paweł, mam już koła, jak je zmontuję to wrzucę jak idzie ten czujnik do ślimaka :) Jakoś w sobotę będę miał chwilkę czasu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:34 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Śr lut 02, 2011 9:38 pm
Posty: 118
ok, dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:46 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Wt lut 17, 2009 11:03 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dobra wpakuję się tutaj ;)

dzień dobry wszystkim znajomym, również tym zbanowanym, lub myślącym inaczej. Mam jakiś problem z wklejaniem fotek, mimo że są poniżej 100 kb, pisze że za dużo?
Ja swój motorek robię w kierunku wytrzymałości ogólnej, a ma to związek z wiosennymi planami drang nach Osten, dlatego staram się właściwie sprawdzić każdy szczegół i bazować na sprawdzonych rzeczach, szczególnie fabrycznych. Przedniej zawiechy nie ruszam, wymieniłem tylko uszczelniacze i olej, oczywiście wszystkie dostępne łożyska i simmery. Bazują na koyo i nachi, bo reszta to podobno szrot - tako rzecze Pastor. Baczek mam nawet większy od Stiviego, stara produkcja dakarowa do XT 35l. Trzeba było nieźle pokombinować z jego osadzeniem, no ale jest!Kanapka leci właśnie do Dżonego, ma byś k. wygodna z opcją zmiany pozycji. Podnóżki po prostu obciąłem i dospawałem niżej - jest lepiej. Kierownica typu frędzlowego, ale bez przesady, moja stara "afrykańska" powoduje zupełnie inne odczucia po przejechaniu powiedzmy 700 k - nadal mam ochotę żyć. Oczywiście gniazdo zapalniczki i mocowania Zumo i 60-tki, na przód owiewka turystyczna z afry z oberwanymi zawiesiami przycięta na wymiar, a na to opcjonalnie wynalazek wd60. Dupa zostaje nietknięta żadnym stelarzem prócz płyty mocującej na oryginalny bagażnik. Biorę sobie tylko 30l banana + woreczek na namiot i karimatę - lecę na max lekko - to już nie Afryka. Zastanawiałem się nad podmianką tylnego amota z mojej Yamahy (Wilbers) ale chyba to oleję. Opony: z zadu e-09, z przodu Motoz, na dojazdówkę do Kirgizji mam Anaki. Olej motorex 10/60. Do grzania mam manetki daytony, ale takie do quada, tzn dłuższe - łatwiej zmieniać pozycję! myślę jeszcze o wystruganiu sobie sensownej płyty pod silnik, a właściwie ochronnej na jego miękkie boki. Gaziola nie zmieniam bo to kosztuje, a poza tym na ch mi to w podróży - może np więcej palić. Klocki kupiłem w końcu Brembo, chociaż niebieskie nissiny są super, ale coś czasem warto zmienić. Powinny wytrzymać całą drogę. napęd: zębatki sunstar 15 i 45(7) i DID zvmx. O moim problemie z tłoczkie Wossnera pewnie słyszeliści, ale jest raczej ok. Zajrzałem!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:47 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Wt lut 17, 2009 11:03 pm
Posty: 54
Lokalizacja: Bielsko-Biała
https://plus.google.com/photos/11563724 ... 4346933202
Mam jakiś generalny problem z wklejaniem, nie wiem czy to nie kwestia systemu lub przegladarki. Mam Chroma?
Aha no i jeszcze owijka z bandaża bazaltowego na rurę wydechową!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Suzuki DR 650 SE
PostNapisane: Cz sty 10, 2013 1:52 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt wrz 05, 2008 9:50 pm
Posty: 1854
Lupus kurde, już doprze wrzuciłeś się, proszę, raz wystarczy.....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 3 z 36   [ Posty: 528 ]
Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL