Oryginalny amortyzator skrętu KTM 690 + podwyższenie kierownicy ponad 4cm.
Amortyzator + podwyższenie podnoszą kierownicę o ok. 6cm.
Wszystko pasuje, nie trzeba nic zmieniać w przewodach, wystarczy przekręcić manetkę o 180 st. Amortyzator kupiłem nowy, przejechał niecałe 6tyś km.
100km temu wymieniony olej i wszystkie oringi (są tam 3szt).
Cena 1500zł z przesyłką (po wpłacie na konto)
Cena nowego kompletu (bez podwyższenia 2740)
Sprzedaję tylko dlatego, że nie mam już 690 :)
Cena zawiera:
- amortyzator do KTM690 enduro (lub smc) z całym oryginalnym kompletem mocowań w oryginalnych opakowaniach
- dodatkowy (zapasowy) „język” dopasowujący amortyzator do KTM exc
- podwyższenie kierownicy wyfrezowane z aluminium na zamówienie do tego amortyzatora (690e ma fabrycznie za nisko kierownicę)
- 3 zapasowe komplety śrub (do mocowania samego amortyzatora, samego podwyższenia i zapasowy do całego kompletu)
- olej i zapasowe nowe oringi na chyba z 10 wymian (serwisów)
Inne uwagi:
- w amortyzatorze od razu przed zamontowaniem zmieniłem mocowanie języka z bolca, który trzeba było wbijać i wybijać na śrubę z nakrętką samokontrującą. Jest to proste, łatwe do rozebrania i tak samo skuteczne.
- amortyzator zdecydowanie poprawia stabilność motocykla na piachu, błocie czy w koleinach. Przy dużych prędkościach zabezpiecza przed szimą
- żeby go zamontować trzeba zdjęć półkę. Wszystko jest w załączonej instrukcji , i nie jest to skomplikowane – przy okazji warto sprawdzić łożysko główki ramy bo będzie na wierzchu.
- fajna zabawka pasująca do charakteru 690, po pewnym czasie daje „pewność siebie” potrzebną do zapierdzielania po bezdrożach. To co kiedyś wydawało się trudne staje się proste – szczególnie jazda po piachu.
- sam amortyzator bez podwyższenia – 100zł taniej.
Przesyłka paczką pocztową priorytet
Kontakt
fisher@hot.pl lub 501469334
[ img ][ img ][ img ][ img ][ img ][ img ]