Teraz jest So lis 25, 2017 8:35 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 5   [ Posty: 63 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Cz cze 02, 2011 9:15 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N kwi 13, 2008 8:10 pm
Posty: 715
Lokalizacja: Gdynia
[ img ]

[ img ]

Wiecej

Pozdrowienia,
D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: So cze 04, 2011 2:13 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm
Posty: 243
Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
nowa sciema :mrgreen: :mrgreen:

moze i zrobili cos nowego, prawdopodobnie nowa 650, a gdzie 1000 sie pytam :?: :?: :?: przecież jak juz smigam duzym to sie na motorynke nie przesiade........., ale poczekajmy do konca czerwca i zobaczymy co z tego wyjdzie.
DLa juz chyba nie kupie, choc mojego bardzo lubie, ale dopuki nie wloza do duzego, walu kardana i pare innych fajnych rzeczy to o jednego klienta mniej.......coraz bardziej kusi ST1200 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Wt cze 21, 2011 11:53 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N kwi 13, 2008 8:10 pm
Posty: 715
Lokalizacja: Gdynia
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Więcej
Login:vstrom
Haslo: suzuki


Pozdrowienia,
D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Cz cze 30, 2011 7:23 am 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Widzialem juz na alledrogo pojawiły się ogłoszenia sprzedaży nowego V-stroma. Cena około 35 tysięcy. W informacji jest że cena może ulec zmianie. Ciekawe jaka będzie jego dzielność terenowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Cz cze 30, 2011 3:42 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt maja 15, 2009 3:10 pm
Posty: 310
Lokalizacja: Piaseczno
Dzielność "terenowa" jest równie znikoma jak obecnego Vstroma - nowy to praktycznie facelifting starego bez zmiany silnika, zawieszenia, kół czy hamulców.
Vstrom nie jest w teren, na szuter, polne drogi bez głębokiego piachu czy błota OK, ale to nie jest IMO teren. Za to to turystyki asflatowo-szutrowej doskonały i ten widać też taki będzie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Cz cze 30, 2011 8:04 pm 
bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N cze 01, 2008 5:45 pm
Posty: 490
Lokalizacja: Żoliborz/Arkonka
świeżutki artykuł w temacie z motorrada http://www.motocykl-online.pl/newsy/juz ... om-650-abs


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Cz cze 30, 2011 10:32 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): N kwi 13, 2008 8:10 pm
Posty: 715
Lokalizacja: Gdynia
Nic nie rozumiem ale popatrzec mozna.




Pozdrowienia,
D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Pt lip 01, 2011 8:43 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Wt mar 03, 2009 5:40 pm
Posty: 2678
Lokalizacja: Stolyca
W sumie to dużo się nie zmieniło. Ciekawe co zrobili, że schudł o 6 kg. Rozumiem, że 214 kg to już z paliwem? Ogólnie to co tu poprawiać w motocyklu ktory chyba sprzedaje sie jak swieze bułki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Pt lip 01, 2011 10:25 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Pt maja 15, 2009 3:10 pm
Posty: 310
Lokalizacja: Piaseczno
2kg zyskali na zmniejszeniu baku, kolejne 4kg... no nie wiem, inny wydech widzę, inne uchwyty dla pasażera...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Pt lip 01, 2011 10:53 am 
Aktywny

Dołączył(a): N gru 13, 2009 8:25 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Małopolska
Zabrali mu chłodnicę oleju.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Pt lip 01, 2011 1:13 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pn paź 12, 2009 8:45 am
Posty: 27
Lokalizacja: łódzkie (R-sko <-> Ł-dz)
I kierunki chyba trochę mniej wystają.... ;) Co na wagę nie wpływa oczywiście ale rzuciło mi się w oczy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: Pt lip 01, 2011 4:21 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): N sty 27, 2008 9:56 pm
Posty: 50
Lokalizacja: podlasie
Żal że nie pokusili się o rozwiązanie jakie oferuje Triumph i BMW, czyli jeden model występujący w dwóch wersjach onroadowa i offroadowa ze szprychowanymi kołami 21-17 cali i większym prześwitem. Wtedy model trafia do znacznie wiekszego grona klientów, A zapodanie szprychowych kół i zawiasów o większym skoku to dla tak wielkiego koncernu chyba nie powinno stanowić problemu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: So lip 02, 2011 10:31 am 
Aktywny

Dołączył(a): N paź 31, 2010 9:24 am
Posty: 111
Lokalizacja: Dywity
Cena na stronie Suzuki jeszcze niedostepna. No i teraz mam dylemat nowy Vstrom czy może super tenere nowe czy gsa uzywka ? Problem dla mnie to mój wzrost. Niestety na gsa jakby mi brakowało wzrostu :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: So lip 02, 2011 11:58 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Wt mar 23, 2010 9:06 pm
Posty: 346
Lokalizacja: Włocławek
Simon_Kingquad napisał(a):
Cena na stronie Suzuki jeszcze niedostepna. No i teraz mam dylemat nowy Vstrom czy może super tenere nowe czy gsa uzywka ? Problem dla mnie to mój wzrost. Niestety na gsa jakby mi brakowało wzrostu :-)


vstrom, ST, GSA to 3 zupełnie inne motocykle - od szosowego poprzez namiastkę enduro do najbardziej endurowatego z tych 3 sztuk
ostatnim etapem enduro jest LC8 i masz komplet do układanki :)

do szosowych wynalazków możesz dodać jeszcze hondę z nowiutką "niewiadomoco" :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Czyzby nowy V-Strom?
PostNapisane: So lip 02, 2011 3:20 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Pt sty 16, 2009 3:26 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Gdynia
Nie zapomnij o Tigerze 800 XC, ktory to znjaduje sie zaraz za GSA.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 5   [ Posty: 63 ]
Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL