Autor |
Wiadomość |
arti
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: Cz lut 10, 2011 10:15 pm |
|
Dołączył(a): N kwi 15, 2007 10:24 pm Posty: 241 Lokalizacja: Warszawa
|
Jak koledzy pisali to na pewno jeszcze waga kolegi by się przydała, przeznaczenie moto no i budżet :arrow: jeśli na asfalt skoro taki wybór to mały DL poza wygladem może być za słaby dla człeka słusznej postury jak weźmie bagaż i plecaczka- może lepiej cość w 1000-cu :?: duży DL, Viadro, Caponord lub starszy Tiger
|
|
Góra |
|
|
<RAF>
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: Cz lut 10, 2011 11:24 pm |
|
Dołączył(a): N lut 06, 2011 2:00 pm Posty: 5
|
sorka ze tak dlugo, nie mialem dostepu do neta, waze 91kg Tym moto glownie bede jezdzil po asfalcie, ale napewno wjade tez szutr,czy lesna droge napewno to nie bedzie ostry teren :)
|
|
Góra |
|
|
ex1
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: Pt lut 11, 2011 12:24 pm |
|
Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm Posty: 7905 Lokalizacja: Szczecin
|
pomyśl też o tenerce 660. to jest dosyć wysoki sprzęt
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: So lut 12, 2011 5:39 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
RAF z tymi parametrami mozesz smialo smigac na DLu tymbardziej gdy bedziesz jezdzil solo. Gdybys pomyslal nad 1000 cem to moze nie znudzil bys sie nim za szybko :mrgreen: Chociaz czytajac forum Vstrom wniosek jest taki ze sporo ludzi jezdzi na 650, a nawet wiecej niz na 1000cach i maja sporo respektu do swoich motocykli.
Ex1 tenere 660 jest jak najbardziej fajnym motocyklem (mam slabosc do serii tenere :mrgreen: ) ale skoro kolega preferuje asfalty i szutrowy off to poco go na koze sadzac :?: :?:
|
|
Góra |
|
|
arecki37
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: So lut 12, 2011 8:22 pm |
|
Dołączył(a): N gru 06, 2009 6:28 pm Posty: 356 Lokalizacja: Zachodniopomorskie Pniewo
|
to i ja dorzucę parę groszy , miałem DL1000 , jeśli chodzi o wzrost to nie ma problemu , u mnie 196cm i 95kg wagi , sprzęt bardzo wygodny a wizualnie DL650 różni się tylko pojedynczym wydechem od swojego starszego litrowego brata , dla mnie osobiście sprzęt skrojony na miarę , przy 91kg i 192cm 650 raczej nie będzie za mała , a i silnik 650tki to pierwsza klasa , alpenmasters wygrał chyba kilka razy z rzędu pozostawiając z tyłu boxery BMW i inne naprawdę świetne sprzęty :) jeśli nie będziesz latał po grubym terenie to odpuść sobie motki z kołem 21" z przodu i lekkie wysokie single bo podmuchy bocznego wiatru na długich trasach skutecznie zniechęcą cie do lekkich enduraków . Dla mnie DL650 czy 1000 to bardzo wygodny , pakowny , szybki turystyczny sprzęt , mało pali i ma bardzo dynamiczny piecyk i jest tani w eksploatacji :D
|
|
Góra |
|
|
<RAF>
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: N lut 13, 2011 12:25 pm |
|
Dołączył(a): N lut 06, 2011 2:00 pm Posty: 5
|
To raczej nie ma nic do rzeczy : www.journeyfarbeyond.comjada na dl'ce 650 dookolo swiata! tylko udowadnia ze to bardzo wygodny sprzet :)
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: N lut 13, 2011 1:55 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
Cytuj: To raczej nie ma nic do rzeczy : www.journeyfarbeyond.comjada na dl'ce 650 dookolo swiata! tylko udowadnia ze to bardzo wygodny sprzet obserwuje ta wyprawe od poczatku i poki co to na motocykl nie narzekaja, a obladowanie tego motka siega zenitu, zwlaszcza na poczatku wyprawy :mrgreen: da sie?? pewnie ze sie da :mrgreen: a jezeli chodzi o boczny wiatr to zgadzam sie z przedmowca :idea: w tamtym sezonie jechalem przy bardzo mocnym bocznym wietrze z Oslo do Ystad okolo 700km i naprawde nie bylo strasznie choc momentami rzucalo moto na drugi pas. Pomimo tego i tak jazda byla komfortowa, a gdy sie jescze posiada szybe z deflektorem to juz w ogole.
|
|
Góra |
|
|
catmood
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: Cz mar 31, 2011 3:37 pm |
|
Dołączył(a): Cz wrz 17, 2009 12:20 pm Posty: 19
|
No to ja też się wypowiem: Raf, myślę że DL będzie ok, Ja mam co prawda ponad 200 cm, ale podniosłem kanapę w mariomoto o 7 cm i wymieniłem dogbonsy na krótsze o 1 cm i moto podniosło się jeszcze o 4 cm. Dla mnie jest super - miękki, w miarę lekki, do miasta idealny. "Będzie Pan zadowolony.." PW
acha - deflektor też się przydaje.
|
|
Góra |
|
|
polsky
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: Pt kwi 01, 2011 4:52 pm |
|
Dołączył(a): Pn wrz 08, 2008 5:59 pm Posty: 101 Lokalizacja: Zach. Londyn
|
Johmmichał pisał pewnie o mnie ;) DL ogólnie to wielki motong i z pewnością nie będziesz wyglądał jak na R6 czyli na psie... Jeśli zależy Ci na enduro i wysokim to może KTM LC4 Adventure. 950 czy 990 tez jest bardzo wygodny dla wysokich. Tak samo jest z GS 800. Ale tak szczerze i z własnego doświadczenia.. przestań się przejmować jak będziesz wyglądać a zacznij myśleć jakie moto da Ci frajdę i satysfakcje z jazdy a nie to co o Tobie pomyślą kumple z pod remizy...
V-Strom jest to bezawaryjna i wdzięczna konstrukcja pod wieloma względami i tylko od Twych umiejętności zależeć będzie czy będzie się klasyfikować do szosowy turystyk, enduro czy hard enduro ;)
|
|
Góra |
|
|
Floydoo
|
Tytuł: Re: V-Sztormowcy i ich wzrost Napisane: N kwi 03, 2011 5:24 pm |
|
Dołączył(a): So sie 28, 2010 6:24 pm Posty: 243 Lokalizacja: Bieszczady / Norwegia
|
Cytuj: przestań się przejmować jak będziesz wyglądać a zacznij myśleć jakie moto da Ci frajdę i satysfakcje z jazdy a nie to co o Tobie pomyślą kumple z pod remizy...
V-Strom jest to bezawaryjna i wdzięczna konstrukcja pod wieloma względami i tylko od Twych umiejętności zależeć będzie czy będzie się klasyfikować do szosowy turystyk, enduro czy hard enduro polsky święte słowa :idea:
|
|
Góra |
|
|