Autor |
Wiadomość |
Cycu
|
Tytuł: Gorąca prośba Napisane: Śr maja 05, 2010 7:37 pm |
|
Dołączył(a): Pt kwi 17, 2009 6:48 pm Posty: 14 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|
Witam Was. Mam pytanie i OGROMNĄ prośbę do wszystkich posiadaczy dl 1000 znajdujących się w promieniu 100Km. od Kędzierzyna-Koźla (woj. Opolskie). A mianowicie potrzebuję sprawdzić ECM (wejście na dwa gniazda). Muszę sprawdzić czy moje ECM jest strzelone czy wina leży gdzieś indziej. :) !!!
|
|
Góra |
|
|
slajder
|
Tytuł: Re: Gorąca prośba Napisane: Śr maja 05, 2010 8:59 pm |
|
Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm Posty: 358 Lokalizacja: Warszawa
|
kolego napisz który masz rok choć mniemam że przed 2005 skoro dwu gniazdowy. miałem parę lat temu 1000-ca 2005 i też padł mi komputer(choć jednogniazdowy),objawiało się przerywaniem pracy w okolicach 3,5-4 tys obr. podobno zjawisko występowało od końca 2004 do końca 2005. podobne objawy daje zsunięcie się gumowego dolotu pow. z króćca tylnego cylindra. zacznij od tego,wystarczy zdjąć zbiornik i airbox.
|
|
Góra |
|
|
Cycu
|
Tytuł: Re: Gorąca prośba Napisane: Cz maja 06, 2010 8:50 am |
|
Dołączył(a): Pt kwi 17, 2009 6:48 pm Posty: 14 Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
|
Kolego moto jest z Lipca 2005r. opaski już posprawdzałem, są ok. moto nie szarpie, nie przerywa, od 3000 to samolot. Jednak że przy schodzeniu z obrotów moto spada na takie niskie obroty ze gaśnie :? Sam już nie wiem co to może być. Obstawiam jeszcze luzy zaworowe. Moto ma około 35000km. i podejrzewam, że nigdy nikt nie sprawdzał luzów zaworowych :(
|
|
Góra |
|
|