MaG napisał(a):
looksgoodinblack Jak montowałeś TKC do Vee do kombinowałeś coś z przednim błotnikiem - w sensie czy zmieniałeś na akcesoryjny, ewentualnie w jakiś magiczny sposób podnosiłeś oryginalny? Nie blokuje Ci się przednia opona o błotnik jak oblepisz ją błotem? Do TKC zdecydowanie lepiej przywiera niż do Trail Wingów czy innych Anakee itp...
EDIT: jakie przebiegi robisz na tych TKC? Widziałem że raczej użytkujesz Sztorma w cyklu mieszanym, czyli asfaltów nie unikasz...
Z blotnikiem nic nie kombinowalem. W naszej czesci lasow bloto nie jest na tyle lepkie, zeby stanowilo to problem, a profil TKC jest praktycznie identyczny jak oryginalnych TW. Slyszalem, ze TKC na grzaskie bloto nie jest idealna, ale z drugiej strony jaka mamy alternatywe w tym rozmiarze... ?
TKC to swietna opona. Niestety przy moim cyklu 80/20 z przewaga na asfalt zmieniac trzeba czesto. Na wee wciaz pierwszy komplet i po przejechaniu 3 tys mil na tyle pozostalo moze jakies 20-30%. Przod 50%, ale juz mocno zabkuje. Styl jazdy w pozycji on-off na manetce nie pomaga :lol:
W garazu czeka juz jednak nastepny komplet mimo, ze do stajni doszedl niedawno KTM na zaspokojenie moich off roadowych aspiracji. Strasznie polubilem te opony.
edit: Zapomnialem dodac. TKC w terenie do TW (jedyne na jakich jezdzilem poprzednio) to... i tutaj brak porownania. Testowalem glownie na kamieniach i piasku. W piachu roznica jest ogromna. Wreszcie moge jechac o wlasnych silach i nikt nie musi mnie wypychac. W luznych kamieniach tez jest duzo lepiej. Szuter... bajka! Na duzych kamieniach przy stromym zjezdzie przecenilem i zatrzymalem sie bardzo nagle po tym jak przod nie pojechal tam gdzie chcialem tylko sie zeslizgnal... Konkretne bloto... nie testowalem :(