Teraz jest Cz mar 28, 2024 2:43 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 10 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: v strom 1000 plusy dodatnie i plusy ujemne
PostNapisane: N cze 21, 2009 3:16 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr sty 21, 2009 2:22 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Warszawa
http://www.advrider.pl/viewtopic.php?t=3249 Tak więc kontynuując mój niefortunny post nie na temat w innym wątku :oops: oczywiście chcę poznać Slajder twoje zdanie na temat V stroma 1000 (ograniczmy się do tej pojemności bo podróże będą zwykle z plecaczkiem więc moc jest istotna) dotyczy to również innych Kolegów poruszających się na tym moto. W szczególności chodzi mi o awaryjność, ergonomię, komfort jazdy również pasażera(np. ochrona przed wiatrem) właściwości trakcyjne, dzielność w warunkach terenowych (to niestety dość istotna kwestia, przez moje terenowe ciągoty mój bulldog ma bak obity jak ulęgałka :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 21, 2009 4:17 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Śr paź 01, 2008 2:04 pm
Posty: 217
Lokalizacja: Katowice
mam dl 650 (wiem,wiem - mialo byc tylko o duzym sromie;)) i podrozuje prawie wylacznie z plecaczkiem - przejechalismy razem Włochy,Korsyke a ostatnio Rumunie i powiem Ci tak: gdyby mial wiecej mocy - nie zaszkodziloby ale z tym co ma i tak daje sobie swietnie rade.Jest wystarczajaco elastyczny,mało pali,swietnie chroni przed wiatrem a siedzenie jest bardzo wygodne - zdazaly nam sie przebiegi 1 tys km w ciagu jednego dnia i nie bylo problemow z bolacym zadkiem a i pasazerka nie narzekala;)Mowie oczywiscie o jezdzie po dobrych drogach.Poza nimi,nie wiem,bo ze wzgledu na moje zerowe umiejetnosci jazdy terenowej nie wypuszczam sie off-road;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 21, 2009 8:33 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
jeśli chodzi o klv vs dl1000 to są to blizniacze motocykle kompletnie niczym się nie różniące(oprócz malowań),klv-ki maja nawet wlepki homologacyjne suzuki :D.
Z tego co się kiedys interesowałem ,to co dziwne, części do klv mozna było kupic w salonach pare procent taniej, mimo że przychodziły w pudełkach suzuki i tyle w temacie klv.Proponuję bazować na dl 1000 ,bo -lepsza dostępność elementów malowanych na rynku wtórnym.


jeśli chodzi o dl 1000 to jeśli masz zamiar latać po asfaltach to jest to świetny motek,bez problemu poleci 200,przy tym jest stabilny,wygodny,wręcz komfortowy,z mega elastycznym silnikiem rodem z SV 1000
Spalanie w okolicach 6 ltr w mieszanym cyklu,zasięg około 350 km.
kupować trzeba roczniki po 2004 czyli lift owiewki z regulowaną przednią szybą,którą w turystyce też powinno sie wymienić na dużo lepszą MRA vario turing.
Ja mam jak najlepsze wrażenia po 1000 choć zmieniłem z powrotem na 650.Tysiąc mniej się nadaje dla mnie na lekki teren,ze względu na większą masę,usytuowaną na dodatek wysoko,chodzi o ciężkie dwa wydechy i pare kilo cięższą litrową v-kę,mocniejszy wachacz,przedni zawiech itp.
I choc to jest książkowo parenaście kilo to czuć je jak cholera,jeśli ktoś waży pow.85 kg i min 180 cm to tego zbytnio nie odczuje i nie ma się co martwić.
Gorzej jak jest 175 i 70 kg wtedy różnicę czuć,właśnie dlatego wziełem 650.
Natomiast w trasie są to dwa różne motka,i 1000 doskonale się do tego nadaje,mimo żę niecałe 100 koników ale full załadowany z pasażerem popierdziela jak solo,i jest mało wrażliwy na załadunek.Myślę że trochę niedoceniany ale mam wrażenie że mógłby złoić dupę wiaderku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 21, 2009 9:29 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Cz kwi 16, 2009 9:56 pm
Posty: 147
Lokalizacja: Lubuskie
ja tez smigam 650 z kobieta i kuframi i nie narzekam na brak mocy,
No i w terenie mały spisze sie lepiej jak duzy dlek :D


Ostatnio edytowano Pn cze 22, 2009 9:47 pm przez RaY, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 22, 2009 8:32 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
RaY napisał(a):
ja tez smigam 650 z kobieta i pasazerka i nie narzekam na brak mocy,
No i w terenie mały spisze sie lepiej jak duzy dlek :D


z tego co zrozumiałem to synaja interesi konkretnie tysiączka,więc nie ma sensu rozpoczynać kolejnej dyskusji na wyższością świąt bożego narodzenia nad wielkanocnymi.

powiem ci tylko, że ja też latam 650 z trzema kuframi plus żona i również daje radę,ale tysiączka to zupełnie inny motocykl, choć również v-strom :) ,zrozumie różnicę ten kto,polata jednym i drugim.

chętnie bym porównał dużego vee do wiadra,które wydaje mi się ociężałe,klockowate i smutne jak szlak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 23, 2009 10:56 am 
Początkujący

Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am
Posty: 20
Lokalizacja: Rancho
osobiście używam Lytra i co mogę powiedzieć, hmm....
Motocykl nie waży najmniej, ale czuć to jedynie na parkingu, zaraz po ruszeniu wrażenie jazdy na większej 600tce. Bardzo dobrze się prowadzi w zakrętach wolnych i tych szybszych :twisted: . Jako motocykl turystyczny do jazdy po drogach nieczego mu nie brakuje. Piec jest tak silny, że na trójce chce jeszcze iść na koło - mnóstwo mocy od samego dołu. Wygodny i szybki turystyk, bez probelmu ciągnie do 200 i więcej :oops: . Stałe utrzymanie prędkości zarówno 120-130 jak i 160-180 nie stanowi żadnego problemu. Miejsca na pokładzie jest tyle, że pasażera się "nie zauważa" ;) kanapa jest rozmiarów dobrej sofy do TV. Spalanie na poziomie 7l/100 przy normalnej jeździe (nie jeżdżę 100 km/h na 6tce i nie pali mi 5l/100km). A w teren się nie zapuszczam, poza w jako-tako utwardzonymi nawierzchniami - po pierwsze moje umiejetności off-road'owe są żadne, do tego waga nie sprzyja poruszaniu się poza asfaltami, i na dodatek mam założone opony typowo szosowe :) Ochornę przed wiatrem uznał bym na poziomie średnim, mam 176cm, chociaż mój brat o wzroście 173cm był zachwycony :? Awaryjność nie występuje, tak więc nie ma stresu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 23, 2009 12:53 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr sty 21, 2009 2:22 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Warszawa
Panowie dziękuję serdecznie za wyrażone opinie, wasze doświadczenia są w sumie podobne i dobrze świadczą o omawianym moto. Nie jestem jakoś bardzo przywiązany do dużej pojemności a więc z uwagą czytałem opinie na temat 650-tki. Przemawia do mnie argument o poręczności małego stroma i większych możliwościach „terenowych” ze względu na wagę. Mimo wszystko jednak nie jestem przekonany że 67 KM/60NM to nie za mało do uciągnięcia obciążonego motocykla np. na górskich drogach. (ciekawe czy zastosowanie power commandera nie było by pomocne w tej kwestii). Moje wątpliwości biorą się z doświadczeń w jeździe bulldogiem który jest jednak troszkę mocniejszy niż 650-tka. Miłe zaskoczenie to komfort podróżowania który wszyscy chwalicie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 23, 2009 1:43 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Cz mar 06, 2008 11:05 am
Posty: 897
Lokalizacja: Wrocław
Może Ci to pomoże (mowa o 650) ma dość dobre przełożenia, moje jazdy na tym sprzęcie były bardzo pozytywne. Nie brakowało mi niczego do czego mógłbym się przyczepić. Pamietaj że załadowany nie będziesz zapinał ile fabryka daję więc powinno Ci to moto wystarczyć.

Przejedź się to zobaczysz, u nas we wrocku znowu w ten weekend jest karawana i mozna nowymi polatać, ja dostałem noweczke DL-a 650, wrażenia zajefajne
luknij na terminy i miejsca

http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=a ... ews=090311


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 23, 2009 2:47 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Synaj napisał(a):
Nie jestem jakoś bardzo przywiązany do dużej pojemności a więc z uwagą czytałem opinie na temat 650-tki. Przemawia do mnie argument o poręczności małego stroma i większych możliwościach „terenowych” ze względu na wagę. Mimo wszystko jednak nie jestem przekonany że 67 KM/60NM to nie za mało do uciągnięcia obciążonego motocykla np. na górskich drogach. (ciekawe czy zastosowanie power commandera nie było by pomocne w tej kwestii). Moje wątpliwości biorą się z doświadczeń w jeździe bulldogiem który jest jednak troszkę mocniejszy niż 650-tka. Miłe zaskoczenie to komfort podróżowania który wszyscy chwalicie.


jeśli vee ma ci służyć do wszystkiego,a nie tylko do turustyki ,(w czym duży vee jest bezspornie lepszy) ,to kupisz małego :D
o brak mocy się nie bój,objawia się tylko w obładowanym moto z pasażerką (lub pasażerem w zależności od orientacjii) i tu też nie ma tragedii,
po prostu bardziej trzeba redukować w dół i mocno kręcić.No i szybciej jak 190 to niepolecisz,natomiast ja jakoś nie odczuwam potrzeby pałowania 200 po naszych drogach i wogóle.
A sam silniczek jest żywcem zabrany z sv650 tylko troche wygładzony, więc w jeździe solo ma niezły pałer,wszak to v-ka.
Musisz odpowiedzieć sobie na jedno super proste pytanie,(-co chcę w życiu robić , i nie mów że będziesz ambasadorem na jamajce :mrgreen: :mrgreen: )
do czego ma służyć dl-ik,i wybór będzie jasny,ja to juz przerabiałem.

tak jak napisał mario,wal do suzuki,bierz dl-a na jazdę i zobaczysz co i jak.
albo podleć do masha w środę to pobrykasz moim,ale nie prędzej jak 8 lipca bo właśnie się pakuję na południe
8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 23, 2009 4:09 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr sty 21, 2009 2:22 pm
Posty: 698
Lokalizacja: Warszawa
No to faktycznie w lipcu ale po 15 bo ja również w piątek ruszam na południe (albo raczej południowy wschód) na razie jeszcze buldogiem. Z tej też przyczyny z twojej propozycji Mario w tym terminie skorzystać mi się nie uda, ale dzieki za info. Temat pozostaje aktualny…


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 10 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL