Teraz jest Pn lis 20, 2017 10:50 am


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tuning pod teren ?
PostNapisane: Śr sie 13, 2008 3:22 pm 
Świeżak

Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 5:53 pm
Posty: 1
Lokalizacja: Gliwice
Witam,
Przymierzam się pod dl 650 na następny sezon. Często zarzuca się mu zbyt szosowy charakter, znalazłem coś takiego http://www.bikepics.com/pictures/1169389/

Czy ktoś wie jakich przeróbek w zawieszeniu tu dokonano, poza gumami?
Może ktoś zna właściciela?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sie 13, 2008 4:13 pm 
poeta forumowy

Dołączył(a): Cz sty 04, 2007 12:05 pm
Posty: 238
Lokalizacja: Pułtusk/Wawa
Jol,

Ja tu widze zmienione przednie kolo na szprychowane, prawdopodobnie 21 cali. No i amortyzator jakis akcesoryjny. Wiecej moje slepe oko nie widzi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sie 13, 2008 5:41 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): N wrz 16, 2007 8:29 pm
Posty: 7798
Lokalizacja: Szczecin
hymm w moim odczuciu z pewnościa jest wiekszy skok zawieszenia tylnego, napenwo osłona silnika, błotnik przedni, przednie kolo 21 cali oponki, wydech,Handguardy, i pewnie jeszcz wiele

ogólnie to całe pzrednie kolo, wraz błotnikiem osłonami jest z KTm-a adv lc8.


a tak adnośnie jazdy w terenie na Dl-u to myśle ze on jest po prostu zbyt delikatny, jeżeli chcesz sobie pojechać szutrowymi drogami to spoko, ale jak byś mial zapierdzielać z 80 km/h po dziurach to ja bym się bał..:)

ps. znam takiego co ma DL-a teraz chce kupić KTm-a :)


Góra
 Online Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 14, 2008 3:00 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 9:33 am
Posty: 366
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
ex1 napisal:
Cytuj:
hymm w moim odczuciu z pewnościa jest wiekszy skok zawieszenia tylnego, napenwo osłona silnika, błotnik przedni, przednie kolo 21 cali oponki, wydech,Handguardy, i pewnie jeszcz wiele

wydech to raczej jest seryjny, akcesoryjny np. LeoVince lepiej wyglada i o niebo lepiej brzmi
Przy pierwszej glebie (nieuniknione) ida przednie kierunkowskazy i rysujesz plastiki wokol baku - gmole seryjne do wymiany na GIVI (sa wyzsze i lepiej chronia), takze wydaje mi sie, ze moto ze zdjecia wizualnie jest tylko terenowo stuningowane :)
Cytuj:
ps. znam takiego co ma DL-a teraz chce kupić KTm-a

zgadza sie, zgadza. Mysle juz o LC4 ADV
DLa mam od 1.5 roku, najechalem 24tys.km i powiem Ci, ze nie ma sensu dokonywania jakichkolwiek glebszych przerobek terenowych. Jak chcesz pojezdzic po szutrowkach bez glebszego zapuszczania sie w glebszy teren to nie musisz nic wymieniac, choc wymiana opon bylaby wskazana.
Podsumowujac DL to swietny motocykl na polskie driurawe drogi i w delikatny teren.
Jak masz wiecej pytan to wal smialo
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 14, 2008 7:10 am 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1610
Lokalizacja: Częstochowa
w DL-u napewno należałoby wymienić całe przednie zawieszenie, kierownicę i lepiej/pewniej zamontować seryjną osłonę pod silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning pod teren ?
PostNapisane: Cz sie 14, 2008 3:00 pm 
Świeżak

Dołączył(a): Śr lip 16, 2008 9:12 am
Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
inflator napisał(a):
Witam,
Przymierzam się pod dl 650 na następny sezon. Często zarzuca się mu zbyt szosowy charakter, znalazłem coś takiego http://www.bikepics.com/pictures/1169389/

Czy ktoś wie jakich przeróbek w zawieszeniu tu dokonano, poza gumami?
Może ktoś zna właściciela?

Pozdrawiam

...jak to zarzuca się mu zbyt szosowy charakter? ...przecież DL (mały i duży) ...to są szosowe motocykle :D


...kopalnia wiedzy o vstromach to: http://11109.rapidforum.com/ ...i tam znajdziesz wszystko co związane z DL'ami ...have fun :D


...wg mnie nie ...nie warto uterenawiać nieterenowego motocykla ...jakim DL niewątpliwie jest

...a jeżeli chcesz jeździć DL'em po szutrowych drogach ...to spokojnie da się ...tylko, że to w niewielkim stopniu zależy zależy od motocykla ...a głównie od jego kierowcy ;)


...aha ...właściciel, przytoczonej przez Ciebie galerii, na bikepics ...nie jest właścicielem tego przerobionego DL'a :wink:



pozdr,
w


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 15, 2008 4:56 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 9:33 am
Posty: 366
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Witam,
Jak juz wczesniej wspomnialem DL nie za bardzo nadaje sie w ciezszy teren. Na zdjeciach widac przejazd przez podmokle pole. Jak juz ugrzezlem i ztoczylem sie z motocykla to myslalem, ze mnie wciagnie taka byla galareta

[ img ]


[ img ]

Niestety trzeba bylo pasc na kolana i obkopac motocykl

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Terenowe opony pewnie niewiele by zmienily. bo motocykl jest ciezki (na sucho wazy 189kg) i ma maly przeswit

[ img ]

Natomiast polne i lesne drozki maly v-stromik, nawet dosc mocno zaladowany pokonuje sprawnie i przyjemnie :) Trzeba tylko pamietac o niskim przeswicie, bo niestety raz zachaczylem o korzen i lekko wydech wgniotlem :(

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 15, 2008 10:08 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
no pięknie upaprany :shock:

ale zaciąganie w teren małego vee a tym bardziej dużego to totalne nieporozumienie.
rok temu próbowałem przejechać poligon w Ząbkach dużym vee :evil:
po parunastu metrach zaczełem wybierać twarde podłoże a na koniec, po pół godzinnej walce kolesie na quadach musieli mnie wyciągać.
Od tamtej pory próby terenowe mocno mi przeszły.
równie dobrze można puścić w terem krótką przdnionapędową Toyotę RAV bo przecież ma duże koła :D :D

fabryczny vee to typowo szosowy motocykl którym da się nienerwowo pojechać po lekkim terenie,gdzie duży turystyk lub sport nie wjedzie i tu jego przewaga,i ja to lubię 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 15, 2008 12:03 pm 
Aktywny

Dołączył(a): Pt paź 19, 2007 10:04 am
Posty: 125
Lokalizacja: Geneva, CH
macalik napisał(a):
Witam,
Jak juz wczesniej wspomnialem DL nie za bardzo nadaje sie w ciezszy teren. Na zdjeciach widac przejazd przez podmokle pole. Jak juz ugrzezlem i ztoczylem sie z motocykla to myslalem, ze mnie wciagnie taka byla galareta

[ img ]



Ales panie bydlowisko zrobil. Na miejscu Romka z Przegalinto bym conajmniej zagial ci maske...

:shock: DUZY MINUS, DUZY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sie 15, 2008 12:11 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr sty 10, 2007 9:31 am
Posty: 1610
Lokalizacja: Częstochowa
QrczaQ napisał(a):
:shock: DUZY MINUS, DUZY


ale do domu trzeba było jakoś dojechać nie?
a co by było jak by go traktor wyciągał? jeszcze większe bagno.

Myślę, że odważne odkręcenie gazu i opony terenowe pozwoliłyby na przejechanie tego błotka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sie 16, 2008 4:52 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am
Posty: 885
Lokalizacja: Biecz
A co to zaprzestali już sprzedaży typowych moturów do jazdy po krzokach :?: Osobiście znam tylko 2 motocykle które mają odpowiednią bazę i dostęp akcesoryjnych gratów do przeróbek , akurat DL do tego się nie nadaje , jest to b.dobry motocykl do eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem do jakiej został stworzony a nie bezsensownych kombinacji .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 18, 2008 2:26 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N sie 17, 2008 8:59 pm
Posty: 124
Lokalizacja: RP
Adagiio napisał(a):
Osobiście znam tylko 2 motocykle które mają odpowiednią bazę i dostęp akcesoryjnych gratów do przeróbek


JAkie ??
KTM ?? AT ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 18, 2008 8:39 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr gru 05, 2007 8:09 am
Posty: 885
Lokalizacja: Biecz
Chciałbyś przerabiać KTM-a , a na co ? To chyba jeden z nielicznych moto gdzie oprócz kwadratowych jaj użytkownika co by nim śmigać zgodnie z przeznaczeniem nic więcej nie trza .
AT 8) ........................ :D ....................... :shock: ......................... :P
Jeden lubi ogórki a drugi ogrodnika córki i niech tak zostanie co by się znów nie rozpoczęła kolejna bezsensowna dyskusja nad tym co lepsze a co gorsze 8) bo mi się tak wydaje :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: Śr wrz 30, 2009 9:43 am 
poeta forumowy

Dołączył(a): Śr sie 06, 2008 7:56 pm
Posty: 214
Lokalizacja: ck krakoff
Adagiio napisał(a):
Osobiście znam tylko 2 motocykle które mają odpowiednią bazę i dostęp akcesoryjnych gratów do przeróbek ,


pozwolę sobie odkopać i zapytać: jakie?

szukam sprzętu do wygodnej i stosunkowo szybkiej (jeśli zachodzi taka potrzeba) jazdy po asfaltach, ale zdolnych do zjechania na szutry i kiepskie drogi, bez walki w terenie. zastanawiam się nad tym od dłuższego czasu i... ciągle nie mam pomysłu
TIA
jsz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Tuning pod teren ?
PostNapisane: Śr wrz 30, 2009 4:21 pm 
Aktywny

Dołączył(a): N sie 17, 2008 8:59 pm
Posty: 124
Lokalizacja: RP
niestety takiego sprzetu uniwersalnego nie znajdziesz.
Bo jeśli to ma być wygodny motocykl do szosowej turystyki to będzie za ciężki / na szosie uznałbym to za zaletę / do jazdy po piachu ....
Varadero to np bardzo wygodny , żwawy motocykl do turystyki z opcją dojazdu do leśniczówki...
Miałem Varadero więc wiem ;-)
Ponieważ wybrałem opcję wiecej OFF...przesiadłem się na AT.
Wiem co to znaczyło mieć wygodna kanapę w motocyklu ;-(
Wiele myślałem nad KTM 990 ale "przeraziły" mnie mieszane opinie co do jego awaryjności , serwisów etc.
Z HĄDĄ ;-) nigdy nie miałem kłopotów . I niech tak zostanie.
Pozdrawiam

PS Podobny dylemat miałem przez wiele miesięcy...Idealna opcja mieć minimum 2 motocykle.
Zawsze marzyłem by odrobić lekcję z AFRICA TWIN.

Moje propozycje dla Ciebie
1/ BMW 1200 GS ,1150 GS , F800 GS , KTM 990 , VARADERO.
2/ TRANSALP ,V-STROM jako motocykle o mniejszej mocy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 2   [ Posty: 26 ]
Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL