Teraz jest Pt mar 29, 2024 1:19 pm


Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]
Autor Wiadomość
 Tytuł: Powitanko
PostNapisane: Cz lut 21, 2008 10:41 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am
Posty: 20
Lokalizacja: Rancho
Witam wszystkich Rider'ów :P

myślę, że zaczne od przedstawienia się :oops:

Zamieszkuje okolice Warszafki. Od późnej jesieni dosiadam V-stroma, chociaż to górnolotne stwierdzenie, bo jeszcze nie zrobiłem nawet nim kilometra. Była CB750 a i potem Hornecik, XRV750 a teraz Dlik. Pasjonatem motocykli jestem odkąd pamiętam, dosiadam motorki już kilka latek. Wielkimi wyprawami niestety się nie mogę pochwalić, chociaż troszkę Polski zwiedziłem, a poniewaz kraj mamy piękny to i jest gdzie jeździć. Mam nadzieję, że wreszcie w tym roku uda mi się przejechać naszą piękną granicę i zobaczyć kawałek europy :) już nawet wakacje zaplanowane :)

Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego forum :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 21, 2008 10:54 pm 
honorowy bajkopisarz forumowy

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 4:17 pm
Posty: 792
uzytkownik równiez pozdrawia .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 21, 2008 11:12 pm 
Site Admin

Dołączył(a): Śr sty 03, 2007 9:02 pm
Posty: 3777
Lokalizacja: Wrocław
kręgi V-sztormowców powiększają się nam na forum ;)
witaj miłośniku zdrobnień


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 3:32 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Śr lip 01, 2009 9:44 pm
Posty: 1936
Lokalizacja: Wrocław
witamy serdecznie
wsiadaj na DL'a i objedz chociaz komin dookola.
jak mogles nie przejechac ani kilometra...? :(

i jak to sie stalo ze zamieniles africe na dl...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 9:10 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
Ron napisał(a):

i jak to sie stalo ze zamieniles africe na dl...?



Ron, przecież to naturalna ewolucja :wink:

powitać kolegę sztormiaka jak z wawki to mogę ci pomóc w nawinieciu paru kilometrów :twisted:
wee nie lubi ciepłych garaży,tylko pokaż ty mnie palcem czemu litrowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lut 22, 2008 9:21 pm 
Zadomowiony na dobre

Dołączył(a): Pt cze 01, 2007 11:00 pm
Posty: 2916
Lokalizacja: eh Canada
Witaj Bratek
Zycze dobrej zabawy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 12:03 am 
Początkujący

Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am
Posty: 20
Lokalizacja: Rancho
ano szykuje sprzęcika do sezonu poprawiając kosmetykę, a że choruje na chroniczny brak czasu to nie mam kiedy skończyć, chociaż jak dobrze pójdzie, to w nadchodzącym tygodniu zarejstruje DLa i wyjade z garażu :)

a to że zmieniłem Africe na DLa, no cóż, Africa ciut słaba, mam większe oczekiwania co do mocy. Przesiadłem się z Horneta i wciąż mi brakowało, a i nie dokońca mi Africa leżała :(

a dlaczefo tysiąca, ano bo 650tka to mi jakoś takoś na maleństwo wygląda. Wiem, wiem, że zaraz powiesz, że wcale tak nie jest, że zwinny, sprytny i takie tam. Ale ja chciałem od początku mieć lytra i tyle, bo co dwie ruły to nie jedna, hehe :twisted:
a jak już wyciągne na aszfalt tom chętnie wokół komina rundkie zrobie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 9:50 am 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
bratek napisał(a):
. Ale ja chciałem od początku mieć lytra i tyle, bo co dwie ruły to nie jedna, hehe


jedni kupują motocykle inni dl 1000,ale ich również szanujemy :D :D :wink:

dla mnie nieakceptowalna była kultura pracy litra w zakresie do 4000 obr. no i niestety zuzycie przy mojej jeździe wychodziło prawie 9 ltr.
a po tym jak mi szlak trafił moduł zapłonowy(nieszczęsne roczniki 2005) czara goryczy została przelana i znów kupiłem 650 i tego sie bede trzymał choćby ogniem palili.

bratek co to za wydechy masz w motorku :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 12:55 pm 
Początkujący

Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am
Posty: 20
Lokalizacja: Rancho
no więc mam nadzieję, że kultura pracy do 4000 będzie poprawna, bo jakoś się tak trafiło że mam PowerCommander'a, chociaż słyszałem różne zdania o tej kulturze, zależnie od użytkownika. A końcówki to LeoVince SBK :twisted:
a o co chodzi z modułem zapłonowym :?: jeszcze o tym nic nie słyszałem :?:

a 650tka pali Ci mniej jak lytr :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 1:13 pm 
Zadomowiony

Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 6:51 pm
Posty: 69
Lokalizacja: Nysa
hej witaj kolego!
widze ze posiadasz w v-stromie te wszystkie modyfikacje ktore ja chcialbym miec he he :D
Opowiedz mi Kolego jak te Leovince brzmia! bo jestem strasznie ciekaw !
Zapraszam Cie do działu V-sztormowcy tam podyskutujemy kto powinien miec wieksza kulture motocykl czy jezdziec :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 23, 2008 6:56 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
bratek napisał(a):
a o co chodzi z modułem zapłonowym :?: jeszcze o tym nic nie słyszałem :?:


podobno od lutego 2005 do grudnia wychodziły wadliwe moduły zapłonowe.Objawiało sie to chwilowym przerywaniem pracy jenego cylindra w zakresie od 3000 do 4500 obr.
Efekt taki że czasami przy wyprzedzaniu można było narobić w pampersa.
Nowy modulik kostet cuś kielo 3000 pln

:evil: :evil:

bratek napisał(a):
a 650tka pali Ci mniej jak lytr :?:


z plecaczkiem i trzema kuframi przelotowa 120-160 około 5,0 litra .Trzy lata temu miałem już pierwszą 650 i solo z kuframi na trasie 500 km. spalił 4,1 :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 24, 2008 1:56 am 
Początkujący

Dołączył(a): Śr lut 13, 2008 11:04 am
Posty: 20
Lokalizacja: Rancho
slajder, z pełnym szacunkiem do twoich doświadczeń, ale byś był pierwszym kto mi powiedział że mniejsza pojemność pali mniej od większej przy dużysz prędkościach.
A nie ukrywam, że nasuwa mi się pytanie czy aby tu o to chodzi aby mało paliło? fun jest najwazniejszy i przyjemność z jazdy. Hornet mi palił jakies 7,5/100 i czy udało mi się zejść do 6,5 w trasie, czy ponad 8 przy "szaleństwach" miejskich to powiem, że nie miało to większego znaczenia :twisted:
ale nie ukrywam, że sam jestem ciekaw jak to to będzie spalało, myśle że nie powinno przekroczyć 7 litrów, no chyba że prawica będzie mocno kręciła rolgazem, hehe :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 26, 2008 10:01 pm 
prozaik forumowy

Dołączył(a): N sty 20, 2008 6:35 pm
Posty: 358
Lokalizacja: Warszawa
bratek napisał(a):
slajder, z pełnym szacunkiem do twoich doświadczeń, ale byś był pierwszym kto mi powiedział że mniejsza pojemność pali mniej od większej przy dużysz prędkościach.
:D


motocykle to nie auta gdzie stosunek pojemnosci do masy ma ogromne znaczenie.
Natomiast trudno rozmawiać o prędkosciach rzedu 220 które dla litra są dostepne a dla 650 juz nie,ale to juz inna bajka.

bratek napisał(a):
A nie ukrywam, że nasuwa mi się pytanie czy aby tu o to chodzi aby mało paliło? fun jest najwazniejszy i przyjemność z jazdy. Hornet mi palił jakies 7,5/100 i czy udało mi się zejść do 6,5 w trasie, czy ponad 8 przy "szaleństwach" miejskich to powiem, że nie miało to większego znaczenia :twisted:


masz racje,motocykl to zabawka i tak go traktuje,ale wiesz jak to jest ,jak cie but uwiera to nawet kolor sznurówek cie wkur....a :evil: :evil:


zapraszam do działu v-strom starczy tej reklamy w powitalni :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Napisz wątekOdpowiedz Strona 1 z 1   [ Posty: 13 ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
wdrożenie przez iCenter - Strony internetowe Wrocław
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL